• och

Trash-tråden

lille Birger skrev 2012-10-29 22:58:40 följande:
    När mamma var på väg in på toaletten hörde hon ett snyftade inne på Birgers rum eftersom dörren stod på glänt. Mamma öppnade försiktigt dörren och såg att lille Birger satt på sängen inlindad i sin snuttefilt och med tårar rinnandes ned för kinderna. Mamma blev häpen eftersom lille Birger hade varit så munter och trevlig tidigare under dagen. Hon frågade Birger vad som var på tok. Då visade lille Birger de elaka kommentarerna från de stora tjejerna (Och och Agri) för mamma, som sa att dom var väldigt väldigt onödiga.

Mamma tröstade sedan lille Birger genom att krama och räcka honom hans nallebjörn vilket till sist fick lille Birger att känna sig lite bättre till mods. {#emotions_dlg.flower}

Jag tolkar detta som att du för en liten stund sen hittade en ännu bättre sajt med bilder på stora tantrumpor, och suttig som fastklistrad framför din dator med musen i ena handen och ngt annat i den andra, helt okontaktbar trots bankanden på dörren och rop.

Men eftersom detta inte gör sig lika bra i skrift broderade du ut historien lite, och hoppas nu att alla ska köpa detta istället.

Dock funkade det inte för min del, Birger. Bara så du vet.   
    The hard way is the right way.
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-29 23:03:29 följande:
    Jag har kris! Var är du när jag behöver dig (tacksam över att du är otillgänglig?) Skrikandes
    Har en nagel gått sönder igen? Eller har du varit ute och åkt buss såhär på kvällskvisten?

Msn?
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-10-29 23:09:08 följande:
    Älskling !!!

Du har ingen heder som behöver återupprättas, Gumman,Hjärtaditt anseende är precis så stort som det kan vara, det vill säga, så stort som det bara är fysiskt möjligt. 

Du är en Gudinna personifierad, Annelie, du är het som 1 000 Solar, din utstrålnig smälter isberg av enorma dimensioner, du har karisma som ingen annan, den mannen som inte älskar dig, Annelie, förtjänar inte leva. Du är perfekt. Och jag menar vartenda ord. Och det vet du.

Tack, älskling. Hjärta

Och jag vet att du menar varje ord.  

Fast jag blev liknad vid havrefras. Jag kommer nog behöva gå i terapi för detta. 
  • och
    PrimitivMan skrev 2012-10-29 23:24:58 följande:
    BTW jag har startat en ny kampanj att rensa snusket från FL. Var i någon tråd om anuslingus som någon påpekade att sånt snusk inte passade sig på ett familjeforum. Jag höll ju givetvis med om detta. Upp till kamp mot snusk och perversioner!!!
    Är det du som anmäler inlägg?
  • och
    PrimitivMan skrev 2012-10-29 23:20:40 följande:

Kunde varit värre. Du kunde blivit liknad vid müsli.
    Ibland är du lite klok, faktiskt. Jag ska försöka se positivt på detta. Solig
  • och
    Agridulce skrev 2012-10-29 23:26:59 följande:
    Jag blev kallad troll. Jag behöver terapi.
    Du kan komma till mig och ligga på min divan?
  • och
    PrimitivMan skrev 2012-10-29 23:28:28 följande:

Nej jag bara samlar in namn. Vad har du gjort för inlägg som blivit anmälda? Var de snuskiga och perverterade?
    Jag blir givetvis aldrig anmäld. Vad tror du om mig?

Vad är det för lista? Kommer man få några särskilda utskick om man är med på den? I sådana fall kan du säkert skriva ditt mitt. 
  • och
    PrimitivMan skrev 2012-10-29 23:29:33 följande:

Fan du snodde min replik Rynkar på näsan
    Haha, jag insåg samma sak när jag precis tryckte på posta.

Du får jobba lite på att komma till skott? 
  • och

Det är jobbigt att vara författare.

Jag ligger här, med datorn i knät och lider något enormt! Efter ungefär 200 arbetstimmar kan jag glädja dig, Birger, med att slutet med bebisen och tantrumpan är borttaget. Faktiskt är alla tantrumpor borttagna. Istället har Nationella insatsstyrkan just anlänt. Jag kommer alltså behöva nytt bildmaterial, om någon känner sig manad tages bilder tacksamt emot!

Arbetsnamnet på sagoboken har också blivit ändrat, det nya namnet är Havrefras och batonger.   

• och
    PrimitivMan skrev 2012-10-30 15:38:19 följande:

Jag tycker det låter mer som en titel på en bok med vuxet innehåll.
    Du stör min kreativa process med din obefogade kritik.
Svar på tråden Trash-tråden