• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Ernst Hugo
    Aynrand skrev 2011-09-08 16:47:57 följande:
    Hej Baloou,

Berätta, vad är din approach?
    Jag har ett likställ stort intresse för ett närliggande område (ca 2½cm) men förvånas över hur synintryck tillsammans med flitigt nyttjande är gott för själen.
    Come on katten - det svänger ju...
  • Ernst Hugo
    och skrev 2011-09-08 17:00:57 följande:
    Man gör det på åttonden dagen, och man har faktiskt kunnat konstatera att det gör minst ont just då. Spädbarn har ju inte heller riktigt samma koll på kroppen som vuxna, så jag tror inte att de lider nämnvärt av det.
    Finns studier som säger motsatsen
    Come on katten - det svänger ju...
  • MrsAssault
    Man gör det på åttonden dagen, och man har faktiskt kunnat konstatera att det gör minst ont just då. Spädbarn har ju inte heller riktigt samma koll på kroppen som vuxna, så jag tror inte att de lider nämnvärt av det.
    Det sägs att det är bäst inom tre veckor från födseln, tror inte heller de lider direkt. Är nog värre om det görs när ungen är större och fattar saker.. typ
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2011-09-08 17:03:51 följande:
    Du är förlorad GråterGråter jag gråter för en svunnen tid då du kräktes av tanken på korv med skinn

Hahaha men det har jag väl aldrig gjort!?
    Jag ska kolla med ägaren av det otroligt vackra organet om det är ok med honom att jag visar dig, för alltså...den är helt galet vacker. Du måste se. Så du förstår mig.
    Puh...blir lite varm känner jag...  
  • Aynrand
    Ernst Hugo skrev 2011-09-08 17:05:14 följande:
    Jag har ett likställ stort intresse för ett närliggande område (ca 2½cm) men förvånas över hur synintryck tillsammans med flitigt nyttjande är gott för själen.
    aboslut...hela området är högt intressant tycker jag....:)
  • Yoyna

MrsAssault skrev 2011-09-08 17:06:55 följande:
    Det sägs att det är bäst inom tre veckor från födseln, tror inte heller de lider direkt. Är nog värre om det görs när ungen är större och fattar saker.. typ

Med lokalbedövning och utan efterföljande komplikationer tror jag inte hellr att barnet lider. Däremot skulle jag föredra att det görs i en ålder då personen i fråga själv kan välja, eller att det görs enbart på medicinska indikationer.
  • och
    Ernst Hugo skrev 2011-09-08 17:06:43 följande:
    Finns studier som säger motsatsen
    Eftersom jag just nu är lite upptagen av annat orkar jag inte googla. Men den åttonde dagen är bäst som operationsdag eftersom blodet lättast koagulerar då. Det där med smärta vet jag inte, jag har läst det någonstans. 
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-08 17:09:07 följande:

Hahaha men det har jag väl aldrig gjort!?
    Jag ska kolla med ägaren av det otroligt vackra organet om det är ok med honom att jag visar dig, för alltså...den är helt galet vacker. Du måste se. Så du förstår mig.
    Puh...blir lite varm känner jag...  

Har jag sett det omtalade orgarnet??? Blir ju annars väldigt nyfiken och så Förvånad
  • Aynrand

nu har tråden vandrat från rumpor till kukar....
    alla sidospår är välkomna står det i start texten...
    nu undrar man plötsligt vad Kaddafi har med det hela att göra...
    helt underbart...

Svar på tråden Trash-tråden