• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna
    och skrev 2011-09-08 17:27:31 följande:
    Eftersom jag just nu är lite upptagen av annat orkar jag inte googla. Men den åttonde dagen är bäst som operationsdag eftersom blodet lättast koagulerar då. Det där med smärta vet jag inte, jag har läst det någonstans. 

Synen på  spädbarns upplevelse av smärta har drastiskt ändras den senaste 50 åren. I början av 50-talet (ungefär) opererade man spädbarn utan bedövning medans man på många ställen till exempel ger spädbarn som fötts med hjälp av sugklocka smärtstillande de första dygnet eftersom studier visat att de blir påverkade av att ha ont.
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-09-08 17:30:43 följande:

Synen på  spädbarns upplevelse av smärta har drastiskt ändras den senaste 50 åren. I början av 50-talet (ungefär) opererade man spädbarn utan bedövning medans man på många ställen till exempel ger spädbarn som fötts med hjälp av sugklocka smärtstillande de första dygnet eftersom studier visat att de blir påverkade av att ha ont.
    Japp det där är sant, det har jag tom läst om när jag läst pedagogik. Går att dra parelleller lite överallt...
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-09-08 17:30:23 följande:
    nu har tråden vandrat från rumpor till kukar....
    alla sidospår är välkomna står det i start texten...
    nu undrar man plötsligt vad Kaddafi har med det hela att göra...
    helt underbart...
    Hahaha..mmm.
    Har du något annat sidospår?
    Jag gillar detta;

">

Så himla BRA!!! 

• Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-08 17:29:12 följande:

Jag tror jag skickar ett litet meddelande ist

Låter trevligt! Tungan ute
  • och
    Yoyna skrev 2011-09-08 17:30:43 följande:

Jag känner till det med. Men det är inte det jag menade.

• Yoyna
    och skrev 2011-09-08 17:35:33 följande:
    Jag känner till det med. Men det är inte det jag menade.

Nä, det är väl allmänt känt som tur är! (och ändå utförs omskärelse utan bedövning...)

Hur det står till med upplevelsen av smärta beroende på vilken dag det är har jag tyvärr ingen koll alls på.   
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-08 17:34:34 följande:
    Hahaha..mmm.
    Har du något annat sidospår?
    Jag gillar detta;

">

" target="_blank">

Så himla BRA!!! 
    En duktig Bruscha den där Kaddafi....han skulle göra succé i förorten...Fuck yeahhh!!!
  • och
    Yoyna skrev 2011-09-08 17:38:53 följande:

Nä, det är väl allmänt känt som tur är! (och ändå utförs omskärelse utan bedövning...)

Hur det står till med upplevelsen av smärta beroende på vilken dag det är har jag tyvärr ingen koll alls på.   
    Fast det är nog i länder där ekonomi och lagstiftning inte är så bra. Annars använder man väl alltid smärtlindring, mig veterligen finns det inga som helst synpunkter från religiösa samfund om att det inte skulle vara bra.
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-08 17:09:07 följande:
    Hahaha men det har jag väl aldrig gjort!?
    Jag ska kolla med ägaren av det otroligt vackra organet om det är ok med honom att jag visar dig, för alltså...den är helt galet vacker. Du måste se. Så du förstår mig.
    Puh...blir lite varm känner jag...  
    Ja nu måste jag ju se den!!! hahaha
Svar på tråden Trash-tråden