Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Kakaa skrev 2013-05-04 17:14:52 följande:
    Jag kan ju inte fråga om hur NG´s rumpa ser ut utan att ha vetskapen om min? :O Det vore ju typ dumt, tänk om hon undrar hur min är?! :O
    Du kan alltid fråga mig. I så fall skulle jag svara att den är nåt så in i helvete grann. En helt perfekt rumpa. Mycket, mycket vacker. 

Ifall du frågar !!! 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2013-05-05 01:07:47 följande:
    Men då blir det ju helt meningslöst plötsligt?

Det går inte att förstå sig på män. 
    Du tänker Kim Jong-un här, förstår jag.....!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2013-05-05 21:33:27 följande:
    Inte nallen nej. Det var bara en bild på en tjej som hade sex.
    Aaah.
  • Anton Chigurh
    ochHjärta skrev 2013-05-09 22:42:25 följande:
    Väldigt gulligt, och ganska mänskligt med.  Solig

Lite sorgligt på ett sätt faktiskt. Och jag är alldeles ensam och har ingen att hitta regnbågens slut med ens.

Det är oerhört synd om mig.

Livet är uselt när jag tänker efter. Jag har inte ens en nalle som sällskap i sängen.

Har jag sagt att jag ska bli lesbisk någon gång? 
    Hjärta Hjärta Hjärta
  • Anton Chigurh
    ulfsas skrev 2013-05-11 13:24:30 följande:
    Har lite splittrad uppfattning om tattueringar. Denna unga kvinna är ju jättevacker men frågan är om hon inte hade varit ännu vackrare utan bläck?

Vad tycker ni? 
    Att det spelar kvitta.....

• Anton Chigurh
    D W skrev 2013-05-13 09:12:10 följande:
    Harsh

"For a man may be hot, but he's not 
    When he's shot!"

“Don't talk. Kill it."
    That might be the sweetest thing a woman's ever said to me on a first date.”
  • Anton Chigurh
    “The man who passes the sentence should swing the sword. Look her in the eyes before you kill her. See her tears, hear her last words. You owe her that much at least." - Eddard Stark

Tänkvärda ord !!!
  • Anton Chigurh
    och skrev 2013-05-13 17:06:51 följande:
    Har du tänkt dumpa mig, eller?
    Nä.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2013-05-15 00:25:29 följande:
    Haha...

Men det säger väl sig självt att den som är beredd att betala så mycket för att vuxna män ska åka runt med pinnar och slå på en liten rund sak knappast är någon som klarar av att fatta kloka beslut?
    Lite som golf !!!
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-05-22 22:33:44 följande:
    Den relevanta frågan är varför jag inte har analsex just nu.
    Mmm...
Svar på tråden Trash-tråden