Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2013-05-23 08:44:22 följande:
    Alltså jag har fått ett mail av en kvinna här som ställer lite frågor som jag skulle kunna besvara (politik-tråd relaterat), men grejen är att hon har ju blockerat mig, säkert sedan tidigare, tror vi haft våra duster.
    Så hur sjutton ska jag kunna svara henne? Kommer inte ens in på profilen (tänkte skriva i gästboken).
    Du kan skicka henne PM i viket fall, Maria,Glad klicka på "skicka meddelande" i vänstra kolumnen, och skriv i hennes nick.

Visst är jag bra ???

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-05-23 10:48:56 följande:
    Fast när jag testade att skicka meddelande så stod det att medlemmen blockerat meddelanden från mig?
    Frågan är vad jag ens gjort för att reta upp henne haha...
    Då är det nog fan kört, Maria, men att du fått den reaktionen tillbaka beror garanterat på att hon känt att du är henne överlägsen, nån mer saklig och korrekt, och snäll, kvinna, än dig.....det är närapå omöjligt att skaka fram, Maria, så du får ta det som ett gott tecken. Att du är blockad. För det är precis vad det är......Glad
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2013-05-23 23:19:13 följande:
    De här tjejerna lyfter över 40 kg med en hand!!

" rel="nofollow" target="_blank">

#!
    Mmm, ja...jo, dom är duktiga Birger. Handtaget är ju som en hyfsad redig kuk i omkrets, är det en för eller nackdel. Vad tror du ???
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-05-23 18:18:38 följande:
    Solig Åh vad snäll du är Anton!
    Tack.
    Låt oss hoppas att det är som du säger. 
    Det är inget vi behöver hoppas på, Maria. Det är så....jag vet. 
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2013-05-24 17:40:43 följande:
    Hallå där! Glad

Vill ni att min nästa bild som jag laddar upp ska vara en på nallen i hans blårandiga pyjamas, eller på en tjej som har sex med en kille?
    Jag röstar på alternativ nummer ett.
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2013-05-25 11:39:22 följande:
    Det får bli en rumpbild istället. Tungan ute

På nallen när han försöker kravla sig upp för sängkanten:

Han använder mycket överkropp när han klättrar, nallen. Jag tror det skulle gå bättre om han nyttjade benen mer.
    Bra råd, Birger, benen behövs när du klättrar...

">

• Anton Chigurh

MARIA.....vad tyckte du om Plutonen ???

• Anton Chigurh
    HMD skrev 2013-05-30 21:58:47 följande:
    Glöm inte filmen om krypskyttarnas kamp!! Kommer inte på vad den heter men åh vilken film. Är inte det en romantisk film så vet jag vad fan romantik är!
    Enemy at the gates, med Jude Law och Ed Harris. En kanonfilm den också.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-05-30 14:04:33 följande:
    Anton jag pallar inte...!!!
    Å jag som trodde vi hade en deal, Maria !!!
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-05-30 22:30:47 följande:
    Jag orkar inte fullfölja den
    Jag vet inte om du förstår hur jobbigt det är för stackars mig att se på film? 
    Medan vi faller....Sämsta jävla dynga jag sett, men jag genomled den, Maria. För din skull. Helt ärligt. Jag hade stängt av efter 7 minuter , max, om inte det var för våran deal, och jag hade min själ eldat upp skiten också, om jag haft den på en DVD skiva...

Här snackar vi jobbigt !!!

Svar på tråden Trash-tråden