• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-10-23 09:41:23 följande:
    Det är höst idag. Jag ska återuppta mina planer på att gå i ide.
    Jag vet en sak som piggar upp min Gumma.....Hjärta

" ja, vi har också färre hästar och bajonetter" 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-10-23 00:26:17 följande:

Jag tycker att kvinnor som talar om sin nyvaxade mus och därmed får känsliga män att få olämpliga tankar borde få lite bakvärk. Grrr
    Nu sa jag inte att jag var nyvaxad. Jag sa bara att jag spenderade en timme med Madame Vax. Snacka om att göra sin egen tolkning.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2012-10-23 07:47:20 följande:
    bra!
    det skall kännas ordentligt, bra att krydda vaxning med extra smärta.
    Vore ju intressant att bli spankad samtidigt. Tror iofs att spankingen gör ondare. Men ondast gör fortfarande allt pladder.
    Naughty by nature
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-10-23 10:15:15 följande:
    Nu sa jag inte att jag var nyvaxad. Jag sa bara att jag spenderade en timme med Madame Vax. Snacka om att göra sin egen tolkning.

Tillbringa en timme med en Madame lät ju kinky
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-10-23 10:19:02 följande:

Tillbringa en timme med en Madame lät ju kinky
    Ja någon ledde ju så fint in mina tankar på det spåret igår....... {#emotions_dlg.djavulsk}
    Naughty by nature
  • och
    lille Birger skrev 2012-10-23 10:05:38 följande:
    Nallen har också haft planer på att göra det. Nalle  Iom att han är en björn.
    Hälsa nallen att han kan börja packa då. Solig
    The hard way is the right way.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-10-23 10:19:53 följande:
    Ja någon ledde ju så fint in mina tankar på det spåret igår....... {#emotions_dlg.djavulsk}

Säger du det?  
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-10-23 10:19:02 följande:
    Gumma kan betyda: gammal kvinna, åldring, gamling, käring, tant
    men det kan även betyda: flicka, tös, stumpa
    AnnelieHjärta vet PRECIS vad jag menar, Birger, men det var snällt av dig med lite konsumentupplysning såhär mitt på blanka förmiddagen.

Du skall icke förglömmas i min aftonbön till kvällen. Lovar
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • och

Det här blir nog en bra dag i alla fall.

Jag har redan fått en utskällning per telefon av en kund, en BILD på en kram istället för en riktig kram och ingen bild alls på en kuk trots att jag bad snällt.

Och klockan är bara halv elva på förmiddagen.    

The hard way is the right way.