• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-10-24 09:30:31 följande:
    Goooooood morgon! *skrika högt av lycka*
    hej Kakaa,
    skiner solen där du befinner dig?
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Kakaa
    Aynrand skrev 2012-10-24 09:33:48 följande:
    hej Kakaa,
    skiner solen där du befinner dig?
    Nej, ingen sol, svinkallt och vaknade av att katten trodde min rygg var en klösbräda. :D 

Hos dig då? 
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-10-24 09:34:54 följande:
    Nej, ingen sol, svinkallt och vaknade av att katten trodde min rygg var en klösbräda. :D 

Hos dig då? 
    ungefär samma minus katten, min katt är för feg numera...när han var liten brukade han riva min fötter när jag sov, jag vaknade en gång av att han klo hade fastnat i min fotsula...jag vaknade och skrek så högt att han inte gjorde om det..........
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Kakaa
    Aynrand skrev 2012-10-24 09:39:44 följande:
    ungefär samma minus katten, min katt är för feg numera...när han var liten brukade han riva min fötter när jag sov, jag vaknade en gång av att han klo hade fastnat i min fotsula...jag vaknade och skrek så högt att han inte gjorde om det..........
    *skadeskratt* Förlåt, jag är väldigt skadeglad fast jag vet att det är fel. *skämmas* 

Mjo, den här lilla jagar ju fötterna också. Han skall helst bita av tån halspuls-ådern, om han  får bestämma.
  • Aynrand

katter är härliga helt enkelt...det sägs att de också smakar gott men det kommer jag aldrig att behöva testa hoppas jag haha

• Nice Girl Wrong Place

Godmorgon!

Jag fryser fortfarande. 

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Kakaa
    Aynrand skrev 2012-10-24 09:50:07 följande:
    katter är härliga helt enkelt...det sägs att de också smakar gott men det kommer jag aldrig att behöva testa hoppas jag haha
    Jag började fundera på det igår natt då katten fick för sig att leka " Colin McRae" under sängen.. -.-
  • Kakaa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-24 09:53:43 följande:
    Godmorgon!

Jag fryser fortfarande. 
    *sätter varm filt över och ger en kopp kaffe*
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-24 09:53:43 följande:
    Godmorgon!

Jag fryser fortfarande. 
    har värmen kommit tbx?
  • Anton Chigurh
    Kakaa har gjort mitt recept. Å hon gillade det. Jag gillar Kakaa

God morgon, Kakaa.Hjärta Och alla ni andra.... Solig
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.