• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    oOOo oOOo skrev 2012-10-24 10:33:35 följande:
    Låt oss gissa

Kan det vara så att slicka på slickepinnar kan vara Makruh ibland under vissa omständigheter.
    Haha jo så kanske det är
    Men "muhammed" var ju ingen riktig "muhammed" utan en "Kalle" som ville provocera muslimer med bild och namn på "deras så kallade profet".

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-10-24 10:35:09 följande:
    Hur ser kvinnlig kåtdesperation ut?
    Hej.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Kakaa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-24 10:36:33 följande:
    Hej.
    Oh.. vackert! Jag gillar kvinnlig kåtdesperation! *smeka rumpa*
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-10-24 10:33:50 följande:

Han har gett manlig kåtdesperation ett ansikte
    Hahaha och det finns inget mer avtändande...

Det roliga är att om en kvinna startat tråden med samma fråga hade den varit fylld av svar.
    Från Patrik 42 bland annat. 
  • oOOo  oOOo
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-24 10:36:20 följande:
    Haha jo så kanske det är
    Men "muhammed" var ju ingen riktig "muhammed" utan en "Kalle" som ville provocera muslimer med bild och namn på "deras så kallade profet".

Haha, ja då kanske Kalle var lite väl kristet puritansk med snuskig fantasi
  • PrimitivMan
    Kakaa skrev 2012-10-24 10:35:09 följande:
    Hur ser kvinnlig kåtdesperation ut?

Finns inte. Kvinnor blir inte kåta. De vill bara ha en meningsfull relation, bli bekräftta, få närhet och intimitet (utan att känna sig pressade att ha sex!). lite fotmassage och bli bjudna på SPA.

Så är det. Har jag läst på FL
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Kakaa

"Jag gjorde en gynundersökning där BM stoppade in en grunkelunk i min fitta och roterade, detta gjorde mig så sjukt upphetsad så jag inte kunde vänta tills jag kom hem, jag onanerade på deras toalett!"

• Kakaa
    PrimitivMan skrev 2012-10-24 10:38:40 följande:

Finns inte. Kvinnor blir inte kåta. De vill bara ha en meningsfull relation, bli bekräftta, få närhet och intimitet (utan att känna sig pressade att ha sex!). lite fotmassage och bli bjudna på SPA.

Så.. jag är inte utav den kvinnliga rasen? Vafan är jag då? en gräshoppa?!
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-10-24 10:38:40 följande:

Det fanns en jättekul tråd en gång, tror att jag startade den så den lär finnas kvar.
    Någon skrev iaf ett inlägg om kvinnors onanivanor.
    Att stämningen måste vara rätt, något jidder om doftljus, rätt belysning och rätt musik, för en kvinna funkar så. Medan männen runkar på jobbtoaletten typ.
    (Aynrand?)