• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-10-24 10:25:41 följande:
    ja du är säkert vacker, då hamnade den utmaningen på mig alltså. 

du får dricka ditt röda gift så dricker jag mitt vita gift.

Låna Aynrands och jag kan låna, någon annans.

Ja.. ibland.. om den andra parten inte försöker ge en undersökning utav halsmandlarna med  tungan
    Vi är alla vackra Skål
    Rom funkar för mig annars?
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place

Ok nu togs tråden bort.
    Jag fick således inte veta varför "muhammed" fann min avatar procoverande. 

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Kakaa

Btw, såg Spartacus säsong 2 och blev jätte besviken.. kukarna kan ju inte vara äkta?! :(( 

En stor och stark man hoppade upp och ned i någon dansliknande rörelse och pillevippen stod ståndaktigt kvar på sin plats.. den skuttade inte den också? Såg ut som att den drabbats utav likstelhet..

dem snoppar som rörde på sig påminde mer lr mindre om en Shar-pei.. 

• Kakaa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-24 10:27:20 följande:
    Vi är alla vackra Skål
    Rom funkar för mig annars?
    Rom! Oh now we are talking! Kyss
  • Kakaa
    Kakaa skrev 2012-10-24 10:29:30 följande:
    Btw, såg Spartacus säsong 2 och blev jätte besviken.. kukarna kan ju inte vara äkta?! :(( 

En stor och stark man hoppade upp och ned i någon dansliknande rörelse och pillevippen stod ståndaktigt kvar på sin plats.. den skuttade inte den också? Såg ut som att den drabbats utav likstelhet..

jag blev så besviken, som en 5 åring utan godis på lördagen! :( 
  • Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-10-24 10:29:30 följande:

Jag vet inte ens vad Spartacus är.
    Jag följer ingenting på TV, följde "Torka aldrig tårar utan handskar" men den är slut. Min grej är böcker. 
  • oOOo  oOOo
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-24 10:27:57 följande:
    Ok nu togs tråden bort.
    Jag fick således inte veta varför "muhammed" fann min avatar procoverande. 
    Låt oss gissa

Kan det vara så att slicka på slickepinnar kan vara Makruh ibland under vissa omständigheter.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-24 10:30:08 följande:
    Haha!

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m67224198.html
    Var det inte "Patrik 42" som startade en tråd om trång förhud och hur han fick stånd av att hon på VC drog tillbaks hans förhud?
    Alltså är han "ledsen kille"? 

Han har gett manlig kåtdesperation ett ansikte
    Is sex dirty? Only if it's done right