• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • oOOo  oOOo
    Kakaa skrev 2012-10-25 11:25:47 följande:
    Jag blev kär i dig bara från det att du drog upp "galenskaparna".
    Charmtroll där Hjärta
  • Kakaa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-25 11:26:50 följande:
    Du är så promiskuös med din kärlek.
    Det är du och Anton. 
    Alla behöver kärlek.. och jag och Anton är som små Cupidos som sprider den! 
  • Kakaa
    oOOo oOOo skrev 2012-10-25 11:27:43 följande:
    Charmtroll där Hjärta
    Kyss
  • Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-10-25 11:28:00 följande:
    Alla behöver kärlek.. och jag och Anton är som små Cupidos som sprider den! 
    Mitt öra kliar, på sidan typ. Jag har nymålade naglar.
    Hysteriskt. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-10-25 11:19:38 följande:
    Tack, jag kräktes nyss upp mitt kaffe..
    Så hemska ni är, tänk på att jag är en synnerligen känslig person, Kakaa, jag har blivit utbränd tidigare av dylika och avskyvärda påhopp. 

Visa lite hänsyn.

Tack. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Kakaa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-25 11:28:34 följande:
    Mitt öra kliar, på sidan typ. Jag har nymålade naglar.
    Hysteriskt. 
    Hade jag vart i närheten hade jag kommit till din undsättning.
  • Kakaa
    Anton Chigurh skrev 2012-10-25 11:29:19 följande:
    Så hemska ni är, tänk på att jag är en synnerligen känslig person, Kakaa, jag har blivit utbränd tidigare av dylika och avskyvärda påhopp. 

Visa lite hänsyn.

Tack. 
    jag jämförde dig nyss som Cupido! Kärlekens bringare! Du kallar mig hemsk?! Fiifäähn! Nu sårade du mitt lilla ruttna hjärta. :(
  • oOOo  oOOo
    Kakaa skrev 2012-10-25 11:30:15 följande:
    jag jämförde dig nyss som Cupido! Kärlekens bringare! Du kallar mig hemsk?! Fiifäähn! Nu sårade du mitt lilla ruttna hjärta. :(
    Det kanske var känsligt när han nu postade en bild på sig själv stackaren
  • lille Birger
    Kakaa skrev 2012-10-25 11:24:27 följande:
    En fin tutte? har du en bild på någon sådan? lr är din dator fullproppad med snuskiga håriga gubbars chips-tuttar?!
    Här är en liten kille som varit på tivoli med sin mamma och fått en kroppsmålning. Solig

Han är jättestolt och måste visa den för alla!

• Anton Chigurh
    oOOo oOOo skrev 2012-10-25 11:25:13 följande:
    Galenskaparna?

Det ska va' gott å leva
    Annars kan det kvitta
    Fint å leva
    Annars kan det kvitta

Lätt å leva

Annars kan det kvitta
    Spring inte runt och vela
    Då sabbar du det hela
    Spring inte runt och veva
    Det ska va' gott, gott, gott
    Gott å leva! 
    Jag försöker, men jag får bara stå ut med det ena påhoppet efter det andra. Folk tar absolut ingen hänsyn idag.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.