• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Kakaa
    oOOo oOOo skrev 2012-10-25 11:31:46 följande:
    Det kanske var känsligt när han nu postade en bild på sig själv stackaren
    Men, alla vet vad retuschering kan göra? varför skall han vara kärringen mot strömmen? Jag kräktes dessutom utav vällust! 
  • Kakaa
    lille Birger skrev 2012-10-25 11:32:42 följande:
    Här är en liten kille som varit på tivoli med sin mamma och fått en kroppsmålning. Solig

Han är jättestolt och måste visa den för alla!

Det där var chipstuttar ala min mormor!
  • Kakaa
    Anton Chigurh skrev 2012-10-25 11:33:07 följande:
    Jag försöker, men jag får bara stå ut med det ena påhoppet efter det andra. Folk tar absolut ingen hänsyn idag.

• oOOo  oOOo
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-25 11:26:11 följande:
    Alltså jag tänkte på riktigt PRECIS samma sak.
    Skulle precis youtuba.

Tack. 

Tänkte på denna innan när ni pratade om vem som var dummast

• Anton Chigurh
    oOOo oOOo skrev 2012-10-25 11:31:46 följande:
    Det kanske var känsligt när han nu postade en bild på sig själv stackaren
    Precis, tur att det finns någon som ser mig för den jag är.

Tack.{#emotions_dlg.flower} 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Nice Girl Wrong Place

Anton.
    PMS much? 

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    oOOo oOOo skrev 2012-10-25 11:35:56 följande:

Tänkte på denna innan när ni pratade om vem som var dummast

" rel="nofollow" target="_blank">

Jag känner mig dum bara av att lyssna på den.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • PrimitivMan
    oOOo oOOo skrev 2012-10-25 11:25:13 följande:
    Galenskaparna?

Det ska va' gott å leva
    Annars kan det kvitta
    Fint å leva
    Annars kan det kvitta
    Lätt å leva
    Annars kan det kvitta
    Spring inte runt och vela
    Då sabbar du det hela
    Spring inte runt och veva
    Det ska va' gott, gott, gott
    Gott å leva! 
    Galenskaparna är jag sjukt trött på. Även om just den låten är rätt bra. Överskattade j-a göteborgare .

Ja och så uttrycket "Du är inte en kvinna, du är ett världskrig" gillar jag taget från galenskaparna/after shave. Brukar använda den.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Kakaa

jag gillar göteborska.. det pirrar i äggstockarna. <3

• Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-10-25 11:33:15 följande:
    Men, alla vet vad retuschering kan göra? varför skall han vara kärringen mot strömmen?

Jag kräktes dessutom utav vällust! 
    Jaja, i så fall må det va hänt. Å så jävla dyrt är det faktiskt inte med kaffe. Eller jo, om du skall ha en kopp hos Flickorna Lundgren på Skäret, då kostar en kopp kaffe en bra slant, tror det var 39 kronor jag betalade, bara för kaffet, men kokar du dig en kopp i hemmets lugna vrå, Kakaa, och tar dig en Anton-special muffin till, då blir det en fullt rimlig kostnad för alltihop.

Vad jag menar, Kakaa, är att jag finner det onödigt att gnälla över en kopp kaffe, eller två, som du av en eller annan anledning tvingas lämna åter. Tämligen onödigt. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.