• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Kakaa
    Anton Chigurh skrev 2012-10-25 12:01:30 följande:
    Jaja, i så fall må det va hänt. Å så jävla dyrt är det faktiskt inte med kaffe. Eller jo, om du skall ha en kopp hos Flickorna Lundgren på Skäret, då kostar en kopp kaffe en bra slant, tror det var 39 kronor jag betalade, bara för kaffet, men kokar du dig en kopp i hemmets lugna vrå, Kakaa, och tar dig en Anton-special muffin till, då blir det en fullt rimlig kostnad för alltihop.

Vad jag menar, Kakaa, är att jag finner det onödigt att gnälla över en kopp kaffe, eller två, som du av en eller annan anledning tvingas lämna åter. Tämligen onödigt. 
    jag är kvinna, jag stör mig bara på onödigheter, Anton.. 

Jag brygger mig en kopp kaffe till och njuter en Anton-muffin. bara för att jag vet hur belåten du är över att jag bakade dem. 
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-10-25 12:05:55 följande:
    jag är kvinna, jag stör mig bara på onödigheter, Anton.. 

Jag brygger mig en kopp kaffe till och njuter en Anton-muffin. bara för att jag vet hur belåten du är över att jag bakade dem. 
    Tack, Älskling.....Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-25 11:44:49 följande:
    Anton.
    PMS much? 
    Nädå, jag är känslig av naturen......
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Aynrand

tjena alla trashare!

Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Kakaa
    Aynrand skrev 2012-10-25 12:32:03 följande:
    tjena alla trashare!
    Hej!
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-10-25 12:32:03 följande:
    tjena alla trashare!
    Puss!
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Yoyna
    NG

Och tack BJ för att du förlåter mig å allas vägnar. Men nej, jag är inte speciellt orolig för mitt språkbruk. Jag tänker att det går jämt upp i slutändan liksom?
  • Yoyna

Fina naglar NG. Mina är bara ofärgade för tillfället. Får inte ha nagellack på jobbet
    Men om några veckor ska vi på en halloweenfest, då ska jag ha väääldigt röda naglar. Bland annat.

• oOOo  oOOo
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-25 11:45:44 följande:
    Jag känner mig dum bara av att lyssna på den.

• Aynrand

Inga rumpbilder?

Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin