• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Kakaa
    Aynrand skrev 2012-10-26 12:53:20 följande:
    thepiratebay.se/torrent/6262831/Medan.Vi.Fall...

ohh, den verkar sådär obehaglig.. jag tänkte mig mer klassiker som "Breakfast at tiffanys" "Prinsessa på vift" och "casablanca" "borta med vinden" >.< Jag ville ha romantiskt dravvel ikväll.. 
  • Kakaa

jag är lite lättskrämd, jag kunde inte se "The Grudge" tex.. jag tror inte jag kunde somna på tre dygn. :( 

• Aynrand

Shit! Vad jag är sugen på att resa...........................

Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • oOOo  oOOo
    Aynrand skrev 2012-10-26 12:43:59 följande:
    Hmm det är en möjlighet ja haha

för en gångs skull tänkte jag inte på det utan på att konflikter kan många ggr leda saker och ting framåt medan konsensus tänket ofta bara ledder till outtalade åsikter och konflikter med småaktigheter och där det fortfarande pyser och kokar under locket
    Håller med. Att undvika konflikt kan vara dåligt. Resolution av en kan bli mycket bra. Att alltid söka konsensus kan bli det sämsta av två världar, varken hackat eller malet, då kan det vara bättre att ta konflikten.

• Kakaa

jag skulle vilja åka till Bulgarien igen. 

Min första och enda utlandsresa. :D  

• Aynrand
    Kakaa skrev 2012-10-26 12:54:35 följande:
    ohh, den verkar sådär obehaglig.. jag tänkte mig mer klassiker som "Breakfast at tiffanys" "Prinsessa på vift" och "casablanca" "borta med vinden" >.< Jag ville ha romantiskt dravvel ikväll.. 
    detta är en fransk förortsdrama

...dock et mästerverk
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-10-26 12:56:20 följande:
    jag skulle vilja åka till Bulgarien igen. 

Min första och enda utlandsresa. :D  
    låter som sol- o spritt resa