• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • ulfsas
    Kakaa skrev 2012-10-26 13:01:37 följande:
    Jag vill till Amsterdam och sitta i ett fönster.. Jag skulle vilja veta vad mitt värde ligger någonstans.. *flin*

Nä men hade varit kul och veta vad någon hade gett för min lilla pussy! *flickfnitter* 
    När jag hade stopp en gång i Amsterdam så gick jag och styrman på en runda i redlightdistriktet där crewhotellet/Radisson låg i kanten av området.
    Många fantastiskt vackra unga kvinnor bakom en glasruta. I rummet kunde man se en säng och en dildo...inte särskilt romantiskt precis. Styrmannen frågade om vad det kostade för jag ville inte göra det själv. Feg som jag är. 
    För 40€ kunde man få en svängom i sänghalmen med en 18+åring. Sorgligt på så fina tjejer i mina ögon.
    Runt omkring oss gick turister och äldre par och tittade storögt, Ibland kom det ut en generad man från något av rummenKräks

Så Kakaa, ca 360kr är du värd där. Tror att du är värd mycket mer än så här hemma. Solig
    Man, 192 cm, 48 år, Sundbyberg, singel ;)
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-26 13:10:32 följande:
    Jag sitter på ett tåg.
    Handlingsförlamad och hungrig.
    Om min dotter inte snor min iPad kan jag besudla tråden om en stund.
    haha Hej fina du!

dig vill jag besudla riktigt ordentligt för du förtjänar det

Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2012-10-26 12:56:26 följande:
    detta är en fransk förortsdrama

...dock et mästerverk
    I kväll SKALL MARIA, titta på Plutonen, så dina, och andras, tips kan ni hålla inne med tills i morgon.

INTE SANT.............MARIA ??? 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Kakaa
    ulfsas skrev 2012-10-26 13:15:28 följande:
    När jag hade stopp en gång i Amsterdam så gick jag och styrman på en runda i redlightdistriktet där crewhotellet/Radisson låg i kanten av området.
    Många fantastiskt vackra unga kvinnor bakom en glasruta. I rummet kunde man se en säng och en dildo...inte särskilt romantiskt precis. Styrmannen frågade om vad det kostade för jag ville inte göra det själv. Feg som jag är. 
    För 40€ kunde man få en svängom i sänghalmen med en 18+åring. Sorgligt på så fina tjejer i mina ögon.
    Runt omkring oss gick turister och äldre par och tittade storögt, Ibland kom det ut en generad man från något av rummenKräks

Så Kakaa, ca 360kr är du värd där. Tror att du är värd mycket mer än så här hemma. Solig
    Amen vafan, ?! 360 spänn?! Min pappas juklapp är värd mer än så.. :/ 
  • Kakaa

jag som ville vara värd minst en 500 hunka. :(

• Yoyna

Jag skulle tippa på att priset är beroende av en kombination av både säljares och köpares desperation. Så tänker jag iaf.

• Aynrand
    Anton Chigurh skrev 2012-10-26 13:15:58 följande:
    I kväll SKALL MARIA, titta på Plutonen, så dina, och andras, tips kan ni hålla inne med tills i morgon.

INTE SANT.............MARIA ??? 
    haha
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Nice Girl Wrong Place

Maria kan inte se Plutonen ikväll.
    För det första har hon lämnat in datorn på lagning och för det andra är hon extremt upptagen ikväll Anton.
    Så det är dessvärre omöjligt.

• Kakaa
    Yoyna skrev 2012-10-26 13:17:46 följande:
    Jag skulle tippa på att priset är beroende av en kombination av både säljares och köpares desperation. Så tänker jag iaf.
    Vad skulle du sälja mig för?