• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • ulfsas

Nej. Ibland är det tufft.
    Lägg då till regn/snöfall, låga moln, natt/mörker,dimma, kraftiga vindbyar och olika fel på planet så är det helt klart krävande. Som tur är så är ju planet oftast helt.
    Start i ner till 75 m sikt och landning i 200m.

Another day at the office som det heter.
    Man blir helt klart svettig ibland.

• Kakaa

Fy fan.. nästa gång jag sätter mig på ett plan skall jag minst ha 40 cl whiskey i mig.. (Krävs lite för att jag skall bli modig)

• lille Birger
    Anton Chigurh skrev 2012-10-29 15:14:08 följande:
    Shit, Ulf, menar du allvar, fixar du en landning i 36 knop rak sidvind. 

Jag är fan impad på riktigt. Helvete alltså. Du är pilot av det rätta virket, det må jag säga.....

Tänk om Ulfsas flög planet som visas på 0:26 Drömmer
    och skrev 2012-10-29 14:24:53 följande:
    Grattis för övrigt, Birger! {#emotions_dlg.flower}

Jag skulle kunna skriva en fin sagobok som du kan ha att läsa för lilla bebisen när den tittar ut. Jag kan ha ett urval av dina bilder i den här länken som illustration?
    Tack.  Ja, du kan komma och hälsa på!
  • Aynrand

Nu när NG frågade chans på mig så borde hon göra det som passagerare under en tuff landning...skulle kännas extra spännande tycker jag

Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Anton Chigurh
    ulfsas skrev 2012-10-29 15:49:14 följande:
    Nej. Ibland är det tufft.
    Lägg då till regn/snöfall, låga moln, natt/mörker,dimma, kraftiga vindbyar och olika fel på planet så är det helt klart krävande. Som tur är så är ju planet oftast helt.
    Start i ner till 75 m sikt och landning i 200m.

Another day at the office som det heter.
    Man blir helt klart svettig ibland.
    Rätta mig om jag har fel Ulf, men visst är kravet att sikten skall vara 400 meter, fast duktiga piloter oftast landar i betydligt sämre. Men skall reglerna följas till punkt och pricka är det 400 meter som gäller !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-10-29 15:59:35 följande:
    Nu när NG frågade chans på mig så borde hon göra det som passagerare under en tuff landning...skulle kännas extra spännande tycker jag
    Du gör allt så svårt för mig!
    Det är inget frieri, herregud... *rullar med ögonen* 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Kakaa

Jag gillar er.. fast jag ibland känner mig utanför. :*

• Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-10-29 16:19:23 följande:
    Jag gillar er.. fast jag ibland känner mig utanför. :*
    Men varför...?
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Kakaa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-29 16:19:42 följande:
    Men varför...?
    haha det är som alla barn i skolgården? :D Jag har ju inte hängt med här så länge så det är ganska självklart! jag kmr snart in, när ni börjar diskutera sådant jag faktiskt vet något om ;) Hähäh