• och

Trash-tråden

PrimitivMan skrev 2012-12-10 13:11:59 följande:
    Låter som en god idé att gå i ide och slippa snön, kyla och mörker. Hmm vilket j-a morgonstånd man kommer att ha efter ha sovit i 3 månader .

Ja.

Säg  bara till, som sagt var.  
    The hard way is the right way.
  • och
    lille Birger skrev 2012-12-10 14:13:52 följande:
    Här är ett riktigt kompisgäng:

Man ser att de är kompisar. Solig

Nej.

Det syns tydligt att nallen längst till vänster är ledsen för att hans öron inte är lika långa som de andras.  
  • och

Jag håller på och gör en lista eftersom det snart är jul.

• och
    PrimitivMan skrev 2012-12-12 22:11:44 följande:
    Marilyn var en väldigt klok och underskattad kvinna.

Ett annat Marilyn citat (passar ju rätt bra ihop med det där med Drama queen):

“I'm selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I am out of control, and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.”
    Väldigt bra citat. Skål

Jag har fått ett inlägg borttaget. Det mystiska är att jag inte vet vilket av alla mina utmärkta inlägg under kvällen som har tagits bort? Får man inte alltid info om det? (Anton Hjärta borde rimligen kunna svara här.)

Fast jag antar att jag får nöja mig med att känna mig oerhört smickrad över att jag berör mina medmänniskor. Solig 
  • och
    PrimitivMan skrev 2012-12-12 22:42:52 följande:
    Märkte det också. Mitt svar på ditt inlägg försvann också. Det försvann efter bara några minuter el så tror jag.

Man brukar få info om det (nu brukar jag inte få inlägg borttagna eftersom jag är så snäll; men har någon gång citerat inlägg som blivit borttagna)
    Åh, det var alltså listan jag skrev?

Kunde du fylla på den?

Grattis till tolv år utan krascher Ulf. Skål   
  • och
    PrimitivMan skrev 2012-12-12 23:05:15 följande:
    Jag tyckte din lista kändes lite negativ och tyckte du borde ha en kram istället eller något. Nalle
    Jag vill hellre ha tips på vad jag kan ha med på listan.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-12-12 23:33:53 följande:
    Skicka mig listan, Gumman,Hjärta jag vill se vad fan en lista kan innehålla för att bli raderad !!!
    Till punkt ett behövdes ett baseballträ. Punkt två en nötknäckare. Punkt tre en slö fruktkniv.

Sen kom jag inte längre.  
  • och
    lille Birger skrev 2012-12-12 23:22:56 följande:
    Lille Birger har bytt profilbild(!), den här gången till en snygg tjej med blek rumpa och lår.

Ganska fin. Men den ser inte så fyllig ut?
  • och
    lille Birger skrev 2012-12-15 19:36:52 följande:
    Lille Birger har idag hjälpt sin farmor som har flyttat till ny lägenhet. Solig
    Snäll du är.

Fick du bära kassarna med hennes underkläder? 
Svar på tråden Trash-tråden