Inlägg från: och
|
-
-
Ja.Reflec skrev 2012-11-24 18:18:25 följande:Och!
long time no see.
Jag är alltid här, titta in oftare.
-
Puss!Trust me skrev 2012-11-24 18:28:23 följande:I väntan på att riset ska koka klart tittar jag in här och ser att rövar är ämnet för dagen. Bra att det finns platser där livet är enkelt.
-
Besserwisser.Anton Chigurh skrev 2012-11-25 19:49:07 följande:Jag tror mer på Dieselolja...... -
Förvisso.Anton Chigurh skrev 2012-11-25 19:54:30 följande:Ja, lite skryt är det, men håll med om, Älskling,
att Dieselolja luktar för jävla gott.....
Fast jag tycker du ska be A om ursäkt för att du knäppte honom på näsan.
Nu.
-
Det finns faktiskt ett positivt samband mellan högre intelligens och ett vackert utseende.PrimitivMan skrev 2012-11-25 21:40:49 följande:Tror ni att Victoria Silvstedt är en sån pantad bimbo som hon ger intryck av att vara eller om det är en "roll" hon spelar?
Kan inte säga att jag har sett så mycket av henne, men nog spelar hon en roll. -
Jättebra, älskling.Anton Chigurh skrev 2012-11-25 21:11:20 följande:Jag ber om ursäkt, Aynrand, från djupet av mitt hjärta och hoppas du kan förlåta en egentligen oförlåtlig oförrätt.
Jag skall aldrig mer i kväll försöka visa mig på styva linan när det kommer till att skilja på motorolja och dieselolja.
Förlåt.
Aynrand, nu får du sträcka ut baguetten och ta emot Antons gottgörelse.
-
Grattis Kakaa!

-
Msn NG? Jag behöver goda råd.
-
Har du fått ligga?MrC skrev 2012-11-27 19:48:50 följande:Här regnar det, snö inatt eller imorgon sägs det. Måste jag sätta på vinterdäcken nu kanske?
För övrigt är detta en jävla bra dag!
Grattis till dig med.