• och

Trash-tråden

PrimitivMan skrev 2012-11-23 09:56:22 följande:

Din snålvarg. Du vill bara komma undan med att ge en rulle sopsäckar i julklapp istället för piffiga (men dyra) underkläder.
    Du har synnerligen god människokännedom, PM. Det uppväger nästan för de fyra sekunderna.
    The hard way is the right way.
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-23 17:20:51 följande:
    Jag och tråden har något gemensamt.
    Ni är båda lite knäppa?
  • och
    PrimitivMan skrev 2012-11-23 17:32:17 följande:

Haha tur det då . Men vilka härliga fyra sekunder!!! 

Skall vi testa att penetrera nästa gång och inte bara att du visar trosorna?  
    Jag vet faktiskt inte.

När var du senast och gjorde en hälsokontroll? Förvisso kommer säkert Anton och hjälper mig att dumpa kroppen, men det skulle ju vara lite trist om du trillade av pinn pga den underbara upplevelsen.  
  • och
    HerrKavaj skrev 2012-11-24 03:02:18 följande:
    Birger, jag har ett problem. Kvinnan jag ligger med nu (jag ska ligga med henne om en liten stund, men tvekar) har ingen stor och härlig röv. Det känns liksom ingenting. Jag vill ha det där smaskande, daskande ljudet som uppstår när man tar henne hårt. Jag vill ha lite motstånd liksom. Hon som ligger där inne och väntar på mig nu är 1,61 lång och väger endast 58-60 kilo, och det är inte röven som väger 60 kilo alltså! Jag gillar kvinnor som är 1,65-1,75 och väger 80-90 kg (gör ingenting om de väger upp mot 110 kg heller!), då jävlar blir det åka av! Jag vill ha en KVINNA, inget jävla benrangel.
    Var hittar man dom lite fylliga kvinnorna? I kön till Burger King/McDonalds? Utanför Viktväktarna?
    Jag tror på viktväktarna.

Faktiskt skulle du kunns starta en egen bantningkurs, och själv ta hand om de svåraste fallen?  
  • och
    PrimitivMan skrev 2012-11-24 11:06:45 följande:
    På tal om rasism. Jag kom på en utmärkt slogan för SD (om de läser och vill tacka mig kan de ge mig en present tex "I am dreaming of a white christmas"):

Med ett schysst järnrör slår vi väljarna med häpnad.  
    Den var väldigt bra.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-11-24 14:42:06 följande:
    AK 4 är en fin byssa som jag är riktigt jävlig på att skjuta med, seriöst. När jag var Plutonchef i HV hade jag faktiskt en hemma också, nu har jag gått ur pga av all jävla omorganisation, men iaf, en jävligt fin trivselspridare är det. Dessutom i kaliber 7,62 vilket borgar för hyfsat god verkan i mjuka mål, jämfört med AK 5:an då, sånt är av betydelse när du väljer vilket vapen du skall ha till ditt självförsvar, Kakaa.

Under en övning med sk fallmål tyckte skjutledaren i slutet på övningen att vi skulle tömma magasinen mot fallmålen, men eftersom jag bara behövde ett skott per mål så tröttnade han därför att det tog ett antal sekunder att resa upp målen igen. "Du är för duktig med AK:n" var hans exakta ord. Gissa om det kändes bra !!!

Men skall du posta bilder på en av mina verkliga favoriter är det en Barrett M82A1 som gäller, fan vilken pjäs. Helt jävla underbar alltså....

Funkar inte en bild på mig lika bra?
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-11-24 14:47:37 följande:
    Inte riktigt, Birger, men bara för du postade den vackra, stiliga damen till mig, och till mig allena, i en annan tråd,  så skall du få nåt vackert tillbaka. Se och njut, Birger :

Du är väldigt omtänksam.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-11-24 14:59:35 följande:
    Det visste du innan......
    Ja. Hjärta

Och nu vet Birger det med. Han kommer nog också posta ett inlägg med hjärtan i till dig alldeles strax. 
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-11-24 15:02:31 följande:
    Som alla vet kan en Julros blomma hela vintern, och du har skrötit om att du har en vacker Julros, Gumman,Hjärta så nu vill jag se bild på underverket. Snarast.
    Den blommar faktiskt framåt vårkanten snarare om man ska vara petig. Du får vänta några månader till.
  • och
    Reflec skrev 2012-11-24 18:06:36 följande:
    Jo. Jag tittar här nån gång då & då & det var tvunget att vara nu då.  Rynkar på näsan
    En del trådar skulle nog behöva en varningsskylt faktiskt.
Svar på tråden Trash-tråden