• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place

Jag sitter för övrigt och kissar.
    När man kniper av strålen känna det alltid som en lätt orgasm. Någon annan kvinna som vet vad jag menar?

• lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-02 13:08:29 följande:
    Jag sitter för övrigt och kissar.
    När man kniper av strålen känna det alltid som en lätt orgasm. Någon annan kvinna som vet vad jag menar?
    Ja.
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-11-02 13:15:17 följande:
    Ja.
    Hmm...........!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-11-02 13:12:25 följande:
    Nope NG. Blir skogstokig när det sker. Bara irritation.
    Men hos mig "sker" det inte, alltså jag kniper medvetet av strålen och då händer det, mycket skönt ju
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Ermenegildo

Man ska inte bita av. Då kan kisset komma ut genom näsan istället. Det har jag läst på FL.

Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-02 13:54:01 följande:
    Men hos mig "sker" det inte, alltså jag kniper medvetet av strålen och då händer det, mycket skönt ju

Jaha. Nu kommer jag se på kvinnors toabesök på ett helt annat sätt än jag gjort tidigare . Tack för den.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    Ermenegildo skrev 2012-11-02 13:56:37 följande:
    Man ska inte bita av. Då kan kisset komma ut genom näsan istället. Det har jag läst på FL.

FL är visdomens källa.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Ermenegildo

Eftersom ni som vanligt inte skriver om något relevant så kan jag ju spamma tråden med lite bra svensk hip-hop:

Far & Son – Hyr stället

Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-11-02 13:57:47 följande:

Jaha. Nu kommer jag se på kvinnors toabesök på ett helt annat sätt än jag gjort tidigare . Tack för den.
    Mm det är ju liksom knipmusklerna, de i sig kan ju hjälpa till att framkalla orgasm. Så rent fysiologiskt är det kanske inte så konstigt
    Men lite...annorlunda! 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.