• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-11-02 09:48:18 följande:
    jag gillar att se sperma på mig själv och tycker det är suupersexigt med sperma i ansiktet.. bara det att doften förstör allt för mig. :( 

jag önskar jag unde vara en bigtime cumwhore. :(((

Nej.. så behöver man ju inte säga det.. Varför inte bara säga "Det är inget för mig" :S  
    Stackare, "vacker i vitt" sa någon en gång till mig hahaha...

Ja men precis, jag blir lite stött av alla äckelkänslor/uttryck som bara väller ut.  
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Kakaa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-02 09:48:20 följande:
    För att HAN ska känna hur det KÄNNS. 
    Samma logik finns på FL för analsex. "Jaha stoppa upp en gurka i din mans rumpa så han vet hur det känns".
    För det första skulle han kanske gilla det och för det andra är det bara löjligt. 
    hahaha men vafan.. Skulle det få honom att må bättre då? det ahndlar ju om en sexuell fantasi.. 

det är som att min gubbe skulle klanka ned på mig bara för att jag gillar ett finger i röven medan han boinkar på mig i fittan >.<

jag skulle ju bara må dåligt och känna mig som världens äckligaste brud. 
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-11-02 09:49:32 följande:
    Mer fascinerad av dem som kommer med kommentarer som "gör han det så är det det sista han gör i livet".
    Vad är det för inställning? Vad hände med leklusta och nyfikenhet?
    Ja, det är ju lite samma grundinställning som det andra...
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Kakaa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-02 09:49:36 följande:
    Stackare, "vacker i vitt" sa någon en gång till mig hahaha...

Ja men precis, jag blir lite stött av alla äckelkänslor/uttryck som bara väller ut.  
    Ja.. :( 
  • Kakaa

NG, jag gillar dig fast du tar sperma i ansiktet, <3 

• Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-11-02 09:52:56 följande:
    NG, jag gillar dig fast du tar sperma i ansiktet, <3 
    Tack. Jag gillar dig fast du inte gillar doften av sperma.

Bonding. 
  • lille Birger
    Kakaa skrev 2012-11-02 08:56:44 följande:
    Jag vet.. jag blir bara ledsen över hur folk ser på djur.. :( 
    Fast jag har ju inte ens hälften av allt det där du räknade upp till nallen. Skäms
  • Kakaa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-02 09:54:42 följande:
    Tack. Jag gillar dig fast du inte gillar doften av sperma.

Bonding. 
    Yeah.. gilr bonding.
  • Kakaa
    lille Birger skrev 2012-11-02 10:00:25 följande:
    Fast jag har ju inte ens hälften av allt det där du räknade upp till nallen. Skäms
    Men om nallen skulle behövt det, då hade du väl införskaffat det? :O
  • lille Birger
    Kakaa skrev 2012-11-02 10:06:36 följande:
    Men om nallen skulle behövt det, då hade du väl införskaffat det? :O
    Ja, jag tror det. Men nallen är kanske inte lika bortskämd som vissa husdjur. Som leksak kan han ta en gammal tidning eller en pinne som han hittat i skogen.

Skulle jag köpa ett Hello Kitty mjukisdjur till honom skulle han nog mest bli generad, röd om kinderna.