• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Kakaa
    lille Birger skrev 2012-11-02 10:13:16 följande:
    Ja, jag tror det. Men nallen är kanske inte lika bortskämd som vissa husdjur. Som leksak kan han ta en gammal tidning eller en pinne som han hittat i skogen.

Skulle jag köpa ett Hello Kitty mjukisdjur till honom skulle han nog mest bli generad, röd om kinderna.
    nallen är bra han.. 

aww.. nästan så jag vill bidra med ett kitty-gosedjur. jag hade en hello kitty hemtelefon för några år sedan.. 
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-02 09:37:53 följande:
    Godmorgon och helt apropå ingenting (nej man ska inte döma och alla har vi olika preferenser och alla har rätt till sin egen sexualitet...) så upprörs jag lite inombords av många svar i följande tråd;
     www.familjeliv.se/Forum-9-191/m67272316.htmlJa absolut, smeta in lite sperma i hans ansikte...så han vet hur hemskt det är liksom.

Nu är såklart inte alla mäns önskan att få spruta i en kvinnas ansikte, men hela INSTÄLLNINGEN till sperma är ju så jäkla avtändande, eller? 

Hela inställningen till sex antagligen som är avtändande. Inte för att ansiktssprut är något som jag tycker är speciellt viktigt. Som omväxling men framförallt som sidoeffekt kanske hmm.

Det där "låt han känna hur det är" argumentet är så enormt töntigt. Dessutom inte något som verkar avskräckande på mig iaf. Jag skulle aldrig begära att en partner gör något som jag inte själv är beredd att göra. Smeta in min sperma i ansiktet? Big deal.

Förstår alls inte vad är så farligt med lite sperma. Haha för den delen har jag råkat spruta mig själv i ansiktet av misstag några gånger . Dog inte av det direkt.

På tal om ansiktssprut så kom jag på ett uppslag för Performance Art för några dagar sedan. Där det ingår som moment. Andy Warhol, släng dig i väggen.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Kakaa
    PrimitivMan skrev 2012-11-02 10:21:30 följande:

Hela inställningen till sex antagligen som är avtändande. Inte för att ansiktssprut är något som jag tycker är speciellt viktigt. Som omväxling men framförallt som sidoeffekt kanske hmm.

Det där "låt han känna hur det är" argumentet är så enormt töntigt. Dessutom inte något som verkar avskräckande på mig iaf. Jag skulle aldrig begära att en partner gör något som jag inte själv är beredd att göra. Smeta in min sperma i ansiktet? Big deal.

Förstår alls inte vad är så farligt med lite sperma. Haha för den delen har jag råkat spruta mig själv i ansiktet av misstag några gånger . Dog inte av det direkt.

På tal om ansiktssprut så kom jag på ett uppslag för Performance Art för några dagar sedan. Där det ingår som moment. Andy Warhol, släng dig i väggen.
    Sperma är bra för huden! :D
  • Agridulce

Låt mig gissa att det är det du pysslar med när du är uttråkad PM; drar en Tarzan och ser om du jan pricka munnen.

• Agridulce

Sperma är varken bra el dåligt för huden. Hudläkare uttalade sig i 69 frågor om sex förra veckan.

• Kakaa
    Agridulce skrev 2012-11-02 10:28:46 följande:
    Sperma är varken bra el dåligt för huden. Hudläkare uttalade sig i 69 frågor om sex förra veckan.
    jaha.. amehn då tänker jag fortsätta tro att den bara är bra. ^^
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-11-02 10:21:30 följande:

Hmm jag finner det smått frustrerande att inte kunna vara helt outspoken på forumet haha...
    Men för mig är sperma i ansiktet främst den visuella effekten, det är vackert, rinnande masscara, en rinnande kladdig sats, ett tacksamt leende och en man med ett grepp, fortfarande hårt, om mitt hår. 
    Det är vackert, jag har sett det. Så att säga.

Dessutom gillar jag kladd.

Och du har en mycket sund inställning för övrigt. Håller helt med, smeta in sperma i ansiktet, big deal!  
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Agridulce

Det finns rum att prata om sånt i NG. Men du behöver inte berätta. Jag tänker likadant själv. En mycket trevlig bild.

• Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-11-02 10:28:46 följande:

Sperma är varken bra el dåligt för huden
    .

Hudläkare uttalade sig i 69 frågor om sex förra veckan.
    Men bra, det är det, Underbara Agri. Bara så du vet....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.