Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand
    oOOo oOOo skrev 2012-10-26 12:38:34 följande:
    Tror jag vet hur du tänker här

konflikt -> confligere -> con-fligere -> båda-smiska 

no? 
    Hmm det är en möjlighet ja haha

för en gångs skull tänkte jag inte på det utan på att konflikter kan många ggr leda saker och ting framåt medan konsensus tänket ofta bara ledder till outtalade åsikter och konflikter med småaktigheter och där det fortfarande pyser och kokar under locket
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    reflections skrev 2012-10-26 12:46:50 följande:
    Ååååh. Jag & mina kompisar var så KÄRA i Ian Astbury när vi var 16:ish så det fanns inga gränser. Underbar låt.
    yes

Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand

NG är en riktig musiknörd och "connaisseur" när det gäler RnB, Funk rap
    Jag har en bredare musiksmak

vill ni ha bra tips med andra genre...ask me
    här får du en till
    The Gun Club – Sex Beat

• Aynrand

Shit! Vad jag är sugen på att resa...........................

• Aynrand
    Kakaa skrev 2012-10-26 12:54:35 följande:
    ohh, den verkar sådär obehaglig.. jag tänkte mig mer klassiker som "Breakfast at tiffanys" "Prinsessa på vift" och "casablanca" "borta med vinden" >.< Jag ville ha romantiskt dravvel ikväll.. 
    detta är en fransk förortsdrama

...dock et mästerverk
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-10-26 12:56:20 följande:
    jag skulle vilja åka till Bulgarien igen. 

Min första och enda utlandsresa. :D  
    låter som sol- o spritt resa

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-26 12:56:49 följande:
    Puss på er! Om jag inte var på mobilen skulle jag länka ihjäl er med bra musik.
    jag vet att du skulle och jag passar på för alla vet hur anal du kan vara när det gäller musik
    notera att jag bekräftade dig.

När det gäller annan musik än rnb, soul funk mm är du dock lite "lost"

gud vad du måste vara frustrerad just nu..........
Svar på tråden Trash-tråden