Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

god natt alla trashare!

Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-28 21:51:39 följande:

Inte?
    Ett mysterium alltså, hur jag aldrig sett dina pyjamasbyxor utan att samtidigt se din kuk...
    du måste ha fantiserat ihop det hela
    önsketänkande alltså...en fin tanke ändock
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    reflections skrev 2012-10-28 21:49:02 följande:
    alltså jag vill bara se dina byxor. ingen kuk.
    idag är de randiga blå och beige
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-29 07:47:46 följande:
    Haha nej jag och Aynrand är inte ihop.
    Jag frågade chans på honom, han sa nej, så nu är vi bara goda vänner.
    Jag måste ha missat det.......för jag hade helt klart sagt JA! och fått dig att sjunga ut som belöning

• Aynrand
    Pam skrev 2012-10-29 15:03:44 följande:

Ute på bonnelandet är internet segare än kola...Skrikandes Tänkte bara berätta det.

klokt sagt
  • Aynrand
    Anton Chigurh skrev 2012-10-29 15:38:34 följande:
    Jag menar allvar, Ulf, jag är fan imponerad, det är inga dåliga grejer du presterar här. Tror inte folk begriper hur jävligt det kan va....
    inte den blekaste aning.....däremot kan man skrika till om något fuckar upp plötsligt.

minns en gång att jag skulle lyfta från GBG...kraftig sidovind...precis som hjulen tappar markkontakt och vi är några meter i luften känner vi alla en kraftig vindputs och planet som börjar förflyta sig i sidled...i samma veva är det tydligt att någon i cockpiten "trycker gasen i botten" för att kompensera...det var riktigt läskigt!
    jämte mig satt en riktigt fett stor kroppsbyggare, när detta hände skrek alla passagerare, jag var tyst men grep tag i sätet framför mig rent instinktivt och kroppsbyggaren gjorde som jag plus att han skrek ...lte omiskt nu i efterhand
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-29 15:44:52 följande:
    Starten är det bästa som finns!
    jag älskar starten...motorerna skriker ...hela skitet skakar och trycket framåt...det är gott!
  • Aynrand

är det bara jag som tänker på analsex?

• Aynrand

Nu när NG frågade chans på mig så borde hon göra det som passagerare under en tuff landning...skulle kännas extra spännande tycker jag

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-29 16:18:58 följande:
    Du gör allt så svårt för mig!
    Det är inget frieri, herregud... *rullar med ögonen* 
    Jag är inte lätt att få omkull skall du veta
Svar på tråden Trash-tråden