Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-26 19:02:02 följande:
    Jag har ätit middag Aynrand.
    Ska snart hoppa på t-banan och well, dra vidare.
    Pussss...
    PUSS!!!!!!!!!!
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand

Hej alla trashare!
    här pratas det röv redan....this is a good sign!

Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-10-27 00:23:28 följande:
    Just nu pluggar jag upp gymnasium.. Jag var ung och dum och lekte hippie.. så jag pluggar inget spännande. Vill dock plugga vidare till obducent.
    eller slaktare

• Aynrand
    Kakaa skrev 2012-10-27 11:20:31 följande:

är det bara jag som tänker på analsex och spank?

• Aynrand

• Aynrand
    Kakaa skrev 2012-10-27 11:28:38 följande:
    Mja, där är det inte riktigt samma sak. :< Jag vill ju undersöka och tycker det är så ballt att man kan få fram en dödsorsak bara utav att rota lite bland tarmar och magsäck.  Jag har alltid varit fascinerad utav döden osv.. *låter som ett freak* Och eftersom jag kan skjuta sådant känslomässigt åt sidan så tror jag att jag skulle bli en duktig sådan! :
    why not...lite CSI över det hela
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-10-27 11:37:07 följande:
    The Lonely Island – The Creep
    påminner lite om Eminen i stilen...inte min grej

kolla på detta då du är en rump-fantast...gammal rap låt om rumpor....hoppas du inte kände till den och de andra

bonus video

• Aynrand
    Kakaa skrev 2012-10-27 11:40:48 följande:
    Nja, Tror inte man kmr gräva i kropparna så mycket längre till då dom fixat det där obducentbordet.. en röntgen som gör att man kan se skador och inälvor utan att ens öppna människan osv. 

jag fattar...du vill gräva i kroppar
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-10-27 11:49:27 följande:
    Jaa-aa! >.< 
    du kanske borde söka praktik på bårhus under tiden..................
  • Aynrand
    Aynrand skrev 2012-10-27 11:53:31 följande:
    du kanske borde söka praktik på bårhus under tiden..................
    det kanske kommer in en snubbe som dog hängd, det sägs att de får ett präktigt stånd av det.
    det lär finns en grav i Paris av en författare /poet som hängde sig och hittades med stånd.
    på hans grav ligger en staty som föreställer honom. Det sägs att kvinnor med fertilitetsproblem brukade gå dit och gnida musen på "kuken" för att bli fertila..............
Svar på tråden Trash-tråden