Inlägg från: Yoyna |Visa alla inlägg
  • Yoyna

Trash-tråden

Nu, kväll och jag är ensam hemma... Lägga barnen och underhålla me, myself and I?

• Yoyna
    HäxanSurtant skrev 2011-08-30 18:56:37 följande:
    Vet hur det är. Jag skall utfodra min strax, sen dusch och sen är det väl sängen här med

Mina är mätta (blev btw inspirerad av dig å gjorde äppelpaj till efterätt!) och nu sitter de i badet! Sen blir det läsa saga och sängen.

Men jag ska inte klaga, jag är ju inte ensam med ansvar och läggning alla kvällar, beundrar ensamstående som fixar det!   
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-30 19:14:10 följande:

Känner mig som en bekräftelsehora nu Förvånad haha...

Hahaha, det var inte alls min mening! Jag menade att det är bra att kunna göra fler saker samtidigt
  • Yoyna
    HäxanSurtant skrev 2011-08-30 20:13:01 följande:
    Så nu står avkomma in duschen och blöter ner sig, snart dags för mamman att tvåla och tvaga och schamponera och spola av..

Somnar hon innan 20.30? Eller var det i sängen hon skulle vara?
  • Yoyna

Och, HATAR telefonförsäljare. Huuur kan man ringa 20.15 och vilja sälja en tidning för småbarn??? Om jag någonsin varit intresserad av att köpa en prenumertaion så dog det intresset i samma stund som telefonsignalen väckte det svårsövda barnet som just somnat... Grrr!!!! (Vet att det är mitt fel, borde stängt av öjudet - men ändå! Vem tror att det är en bra idé från början???)

• Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-08-30 20:17:48 följande:
    Asså när får man så där fint att naveln ploppar ut? Jag tycker jag är asstor nu men naveln är fortfarande inåt

Beror på hur din navel ser ut från början Inte alls som får en utpluppad navel (och allt är lika normalt förstås )
  • Yoyna
    Binary skrev 2011-08-30 20:25:29 följande:
    ha, nej, vi har andra namn :-P

Japp och om du glömmer dig kan det hända att du får anmäla dig själv och dessutom får en mycket arg sambo därhemma!
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-08-30 20:28:13 följande:
    Alltså de är helt sjuka i huvudet. Tycker de alltid ringer "mitt i natten".. blir asirriterad. Comhem ringde och väckte mig för ungefär ett år sen, jag skulle upp och jobba vid 4:30 och han ringde kl 21, det slutade med att jag blev bunden till skiten i två år, ajg var helt borta liksom

Hahaha! Vilken miss! Du borde ha kunnat åberopa tillfällig sinnesförvirring och brutit avtalet?
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-08-30 20:29:03 följande:
    Men jag viiiiiilllll att den ska pluppa ut! hahaha

Vilken vecka är du i? Om den inte pluppat på slutet kan du testa att spänna ut magen allt du kan (i ett sista desperat försök!)
Svar på tråden Trash-tråden