Inlägg från: Yoyna |Visa alla inlägg
  • Yoyna

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-04 13:29:34 följande:
    Potentialen är enorm!!!

Enorm... hehe...

Men för att hålla sig seriös. Ja, jag tror dig, potentialen är nog bortpm mina gränser för förståelse.   
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-09-05 08:52:36 följande:
    Gomorron {#emotions_dlg.flower}

Lillen är sjuk. Han sov ingenting inatt. Saknar honom redan.

God morgon! 

Stackars liten!   
  • Yoyna
    Aynrand skrev 2011-09-04 22:55:54 följande:
    ni kan rösta på mig

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-04 22:57:40 följande:
    I valet?

I valet till sektledare?
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-09-05 09:10:24 följande:
    Hej tjejen Solig

Hur är det med dig?

Ja, stackars liten. Pappa tar hand om honom men han sov ingenting inatt utan fick höger feber helt plötsligt.

Jag lever å andas! Ska inte klaga. Hur har du det?

Skönt att din pappa kan ta hand om honom iaf! Har han feber fortfarande?  
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-09-05 09:16:35 följande:
    Jodå, vet inte om du läste igår men B och K begravde yxan igår och jag är verkligen överlycklig om man bortser från lillens förkylning. Det var helt underbart att se dom komma överens under en hel dag.

Ja, ringde pappa för en liten stund sen och då hade han fortfarande feber. Dock bara runt 38,5 nåt men ändå. Han hade ringt sjukvårdsupplysningen och då hade sagt att om febern inte går ner inom nån timme så får han åka in med honom. Han har väldigt lätt att få öroninflammation så det kan va det som är på väg.

Men va skönt!!! Det låter ju nästan för bra för att vara sant? Förstår att du är glad över det!

Har ni gett honom nått mot febern? Onödigt att han ska ha feber i onödan? (Om ni ska åka nånstans med honom så rekommenderar jag att ringa nån VC och boka tid mot att åka till akuten och sätta er...)

KRAM!   
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-05 09:26:39 följande:
    Fyfan vad B att vakna 8:30 när man är ledig

Visst skulle du ha semester nu? Skönt! Då kan du ju med gott samvete lägga dig i vila lite senare idag, det är det skönaste som finns tycker jag!!!!
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-05 09:48:29 följande:
    Jaa det är sant, hoppas man får ta en lur då.. ibland är det mer jobb att vara hemma än på jobbet

Absolut, så är det! Hemma finns alla måsten och borde hela tiden och man kommer inte undan... Men försök att njuta av den lediga tiden lite oxå!
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-05 09:51:35 följande:

Oh ja, han är som klippt och skuren för den rollen!

Kan tänka mig det!
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-05 09:53:46 följande:
    Hej Yoyna!

Hej NG! Haft en bra helg?
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-09-05 09:54:28 följande:
    Åh, det var inte lätt alls. Jag har pratat med dom så mycket senaste veckorna att jag håll på att bli galen till slut. Jag förklarade för B hur mycket jag älskar honom och att han aldrig någonsin behöver känna sig hotad av någon. Förklarade även att K för alltid kommer ha en särskilt plats i mitt hjärta och det går inte att bortse ifrån att han betyder mycket för mig. Jag vill inte förlora någon av dom. Jag vill verkligen inte det. Igår kom vi överens att segla tillsammans alla tre och dom betedde sig otrolig civiliserad tillsammans måste jag säga. Det var första gången dom var tillsammans efter sist vi träffades tillsammans.

Han har fått alvedon/Ipren men febern vill inte ge med sig. Tror det är öroninflammation så pappa ska ringa till närsjukhuset och boka en tid. Lilla sötis.

Tack för kramen. Nalle

Alvedon å Ipren är bra att varva!

Såbra gjort av dig att prata  med båda två och förklara hur du känner! Och stort av de båda att ta det till sig och anstränga sig. Imponerad!  
Svar på tråden Trash-tråden