• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Kakaa
    PrimitivMan skrev 2012-11-22 11:59:22 följande:

Då får du nog få besök av den där feta grötälskande fjanten till tomte istället . Fast det är en definitionsfråga dock vad som räknas som snäll. Det brukar gå rätt bra att hitta stygga saker.
    :o *slänger papper på golvet och vägrar ta upp* Har jag vart stygg nu?
  • PrimitivMan
    Kakaa skrev 2012-11-22 12:11:05 följande:
    :o *slänger papper på golvet och vägrar ta upp* Har jag vart stygg nu?

Det kan duga. Stygg Kakaa
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Anton Chigurh
    AnnelieHjärta är en väldigt, väldigt, väldigt vacker kvinna.

Tänkte bara säga det. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Kakaa
    PrimitivMan skrev 2012-11-22 12:19:12 följande:

Det kan duga. Stygg Kakaa
    Haha!  Ajm a bäääd gööörl! 

• Kakaa

Nu har jag varit och handlat och skall baka hallon/kardemumma cupcakes med vit choklad-frosting.

Vill få dem lite "juliga" så vi får se hur jag dekorerar dem. -.- 

• lille Birger
    Kakaa skrev 2012-11-22 10:11:52 följande:
    Jag älskar julpynt och julen.. om det hålls till sin tidsperiod.. jag blir en riktig julkärring..

Jag bakar, fixar gran, pyntar och bråkar med julbelysning, nejlikor i apelsiner, kristyr på pepparkakor, slår in paket, juldukar, glögg-kvällar, julbord..pepparkakshus.

Jag har kommit fram till att jag har sådan extrema krav på att jag MÅSTE får den där härliga julkänslan.. 

Tror det är pga min brist på familjemedlemmar som gör att jag är mån om det..  Jag har min far och min styvmor.. thats it. 

När jag var yngre hade jag åtminstonde min farmor som fixade allt sånt här och det var fina jular med min far styvmor och farmor, samt min farfar (Han hakade väl på mest för att farmor tvingade) men sedan hon dog så dog julen och jag fick den känslan utav att det är JAG som nu måste hålla samman familjen..

Undra om det är detta som gör att jag vid varje högtid gör allt för att känna denna traditionsvärme.. för att känna mig nära min farmor, och för att sort of förneka att familjen gled isär då hon avled och att allt är som förr?

Lr är det för att jag känner mig redo för att skapa egna traditioner med gubben och hans familj? 

Varför blev julen så viktig för mig helt plötsligt? :O

Nallen och jag tycker också om julen. Glad Vi längtar även tills det kommer snö. Drömmer
  • Kakaa
    lille Birger skrev 2012-11-22 13:08:29 följande:
    Nallen och jag tycker också om julen. Glad Vi längtar även tills det kommer snö. Drömmer
    Ja snö är viktigt! Jag älskar att åka stjärtlapp och bli lite för kall så man sedan kan krypa upp hos någon fin varm man. <3
  • Aynrand

Jag äter allt.. i år firar jag Jul i SVerige så det lär bli köttbullar & Cie
    helt ok
    en sak jag älskar är Janssons frestelse och lax...det är riktigt gott

Jag behöver en avsugning

Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Kakaa

jag skäms, jag åt upp en muffin helt oprovocerat, Den bara tittade på mig och woops så slukade jag den. :(