• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    Agridulce skrev 2012-11-22 09:27:32 följande:
    Säger som och: berätta vad som händer.
    du med, hämta din chef o kolla tillsammans
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • och
    Aynrand skrev 2012-11-22 09:25:33 följande:
    `hämta din chef o kolla tillsammans
    Du har alltid så kloka tankar. Solig

Jag funderar för övrigt på att dumpa Anton igen. Han har inte vett nog att uppskatta bildkonst nämligen.
    The hard way is the right way.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-22 09:30:09 följande:
    Du har alltid så kloka tankar. Solig

Jag funderar för övrigt på att dumpa Anton igen. Han har inte vett nog att uppskatta bildkonst nämligen.
    Du tänker förmodligen på mina kommentarer i tråden om Lady Dahmer's mensblod....

Men dom står jag för. Så det så. 

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-11-22 09:32:11 följande:
    Du tänker förmodligen på mina kommentarer i tråden om Lady Dahmer's mensblod....

Men dom står jag för. Så det så. 

Anton!
  • Kakaa

Kaffe och bra musik och tänka på en vacker man. 

• Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-22 09:40:48 följande:
    Anton!
    Men jag Älskar dig, Goding,Hjärta även om du skulle bli lite fet. Det vet du
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-11-22 09:50:05 följande:
    Men jag Älskar dig, Goding,Hjärta även om du skulle bli lite fet. Det vet du. 
    Jag är inte fet.
  • Kakaa

Nä, jag hittade ingen man att tänka på så jag började tänka på hur utflippat familjeliv blev med snack om SD, mensblod och galna mammor där allt är "Så länge inte barnen råkar illa ut på något sätt, så är ditt liv okej."