• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand

nya poetiska höjder har uppnåtts idag härinne

Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Kakaa
    Aynrand skrev 2012-11-22 16:11:04 följande:
    ingen trasa....slicka upp det hela bara
    Då får hon slicka ordentligt.. kanske bör nämna att jag har katter varav den ena är långhårig och jag "glömde" att dammsuga idag..
  • Kakaa

Okej, nu blev jag avtänd.. Mitt porrobjekt i bulgarien var sämre på engelska än mig.. så han skrev "Jag skall vänta på honom nästa år han ha sex med dig".. 

Vissa män är snygga tills dom skriver/öppnar käften.. -.- 

• Aynrand
    Kakaa skrev 2012-11-22 16:15:13 följande:
    Okej, nu blev jag avtänd.. Mitt porrobjekt i bulgarien var sämre på engelska än mig.. så han skrev "Jag skall vänta på honom nästa år han ha sex med dig".. 

Vissa män är snygga tills dom skriver/öppnar käften.. -.- 
    Ingen större skillnad mellan män o kvinnor på den punkt haha

NG är bra på att prata ...visste du det...hon kan sjunga ut med.
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-11-22 16:11:04 följande:
    ingen trasa....slicka upp det hela bara
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-11-22 16:09:46 följande:
    Ja och min luktar hallon, så håll rosdoften i din anal, jag tackar! 
    Haha, ok jag lovar.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Kakaa
    Aynrand skrev 2012-11-22 16:18:29 följande:
    Ingen större skillnad mellan män o kvinnor på den punkt haha

NG är bra på att prata ...visste du det...hon kan sjunga ut med.
    Jag vet, det är hemskt. 

Henne vill jag inte ligga med..  
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-11-22 16:20:01 följande:
    Jag vet, det är hemskt. 

Henne vill jag inte ligga med..  
    Vad jag menar är att NG är en kvinna som bli ännu sexigare när hon öppnar munnen haha
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-11-22 16:21:33 följande:
    Vad jag menar är att NG är en kvinna som bli ännu sexigare när hon öppnar munnen haha
    Vad snäll du är
  • Kakaa

Det blir hon säkert :) Det tvivlar jag dock inte på..