• MrC

Trash-tråden

Kakaa skrev 2012-11-16 10:28:58 följande:
    Säg inte "Vår" Jag vill höra det från dom också! ;) 

Hej min FavvoKakaa! Kyss
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • MrC

T-17....and counting.

• MrC
    Kakaa skrev 2012-11-16 10:35:20 följande:
    Föresten, igår blev jag svartsjuk för första gången.. sådär "Glamour-svartsjuk" så jag ville döda någon.. 
    Jasså, men lite svartsjuka är nog hälsosamt ibland.
  • MrC
    Kakaa skrev 2012-11-16 10:41:45 följande:
    Lite svartsjuka ja.. men jag ville upp till Umä för att krossa denna bruds pannben för att sedan pissa henne i munnen. Solig

Eventuellt skulle jag nog villja häfta ihop hennes två blygdläppar mot varandra och hänga ut henne på något fint träd för allmänbeskådning efter att jag karvat in "Äckelpäckel" på henne. Tihihih Oskyldig

Svartsjukan är en hemsk känsla.. 
    Mäh! Vad har hon gjort för att förtjäna denna behandling?
  • MrC
    Kakaa skrev 2012-11-16 10:51:29 följande:
     Hon skickade en fittbild till min gubbe.. 

Okej ifall hon håller på över datorn över mail och skit.. då bryr jag mig inte, ärligt

Men till mobilen .. vid midnatt.. DÅ BRYR JAG MIG! Speciellt när hon vet att jag ligger bredvid och förmodligen sover.. Då är det ganska smaklöst.

Sedan har jag och gubben en öppen relation (Inte öppen som att vi knullar allt och alla) Men vi är flörtiga, och öppen kommunikation så jag visste om redan innan jag och gubben blev ett par att hon höll på sådär och han hade "hållt på" innan också.. min gubbe har en historia och det är accepterat..

även hon och jag har pratat och hon är snäll men är lite småblåst utav min uppfattning, och dom får skicka söta mail och slibbiga porrnoveller till varandra det är fine, jag vet att min gubbe går loss på mig sedan..

Det var just bara situationen som uppkom som jag blev sur på.. och det att hon är vacker. :( (hon har dock inte lika fin röv som jag!)
    Ouch, okay. Jag tycker inte du ska bli så sur på henne över detta. Tror inte hon kände till spelreglerna riktigt.
  • MrC

Fan, nu skulle jag vilja trasha med någon...Drömmer

• MrC
    Agridulce skrev 2012-11-16 21:02:25 följande:
    Vita enkla ska det vara.
    El tex mörkblå boxers. Boxern är så intressant när den förvandlas till en tipi.
  • MrC
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-17 17:58:14 följande:
    Jag är ARG!

Önskar att Anton var här, faktiskt.

Lång historia gjord kort.
    Min cykel blev snodd i somras. Jag went bananas. Har inte bil cykel och kollektivt är min grej, well numer till fots och kollektivt.
    Jag har letat överallt.
    Idag fann jag den. Min cykel hade mycket specifika kännetecken, vill inte gå in på vilka här.
    Så idag bara stod den där, utanför affären.

Jag ringde back up och ställde mig och väntade.
    Snubben kom och nekade. Hans pappa kom, han svor åt mig.
    Det var min cykel men jag kan ju inte bevisa det.

Jag är så sjukt arg.

Innan någon röstar på SD vill jag informera att detta var svenskar. Svenskar med snus under läppen och en rabiat fru.

ÄCKLIGA MÄNNISKOR!!!  
    Du kan inte ta tillbaka cykeln, du måste ringa polisen som kommer och tar den i beslag. Sen får de utreda vem som är rätt ägare. Om han som hade cykeln säger att han köpt den i god tro slipper han troligen att bli fälld åtalad för stölden eller häleri. Men, köp i god tro finns inte längre. Den rätta ägaren ska få tillbaka sin stulna cykel.

Varför ringde du inte polisen istället för "back up"?
  • MrC
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-17 18:26:59 följande:
    Grejen är att han sa vissa saker som får mig att tro att det var han eller hans svärande farsa som snott cykeln, de har INTE köpt den. Vill inte gå in på detaljer i tråden...

Får eller kan polisen beslagta saker bara så? För jag har inga bevis. Jag kan alla skador och alla stämde. Små detaljer, som gör att jag med all säkerhet v e t att det var min cykel. Men hur kan jag bevisa det? Jag har inga bilder eller något. Inget kvitto heller.

Jag ringde inte polisen för att...jag vet inte. Tänkte att de ändå inte kan göra något. Gjorde kanske fel. Back up ringde jag för att det är så vi gör här i förorten haha...
    Nej, men jag ringde back up när jag såg cykeln för att det finns skumma typer här och jag inte visste om jag ensam kunde konfrontera personen (såg den utanför affären så fick stå och vänta på ägaren). 
    Okay, så du hade aldrig gjort någon polisanmälan när den blev stulen heller?
    Som bevis för att det var din cykel hade andra du känner kunnat intyga det + polisanmälan.
    Ser tungt ut nu. Obestämd
Svar på tråden Trash-tråden