• MrC

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-27 18:38:13 följande:
    SNÖ!
    Här regnar det, snö inatt eller imorgon sägs det. Måste jag sätta på vinterdäcken nu kanske?

För övrigt är detta en jävla bra dag!
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • MrC
    ulfsas skrev 2012-11-27 21:19:13 följande:
    Satte på mina dubbdäck idag, skönt att ha det klart innan helgen och så är det ju snart december ändå snart.Tomte
    Haha, ja. Vi bor ju ganska nära varandra. Bara jävla regn.
  • MrC
    Anton Chigurh skrev 2012-11-28 22:45:40 följande:
    17,3 km (RunKeeper), cirka 1350 kalorier. I kväll. Skryt. Men va faan........
    Cykla eller springa? Tid?
  • MrC
    och skrev 2012-11-28 23:08:14 följande:
    Han har åkt bil till macken för att köpa mellanmjölk till sin Oboy.
    ååh ahaha
  • MrC

Jag tror att jag just kom på två personer på FL som dejtar med varandra. OMG. Förvånad Om mina misstankar stämmer så kommer de två att få världens överraskning när de upptäcker vem de EGENTLIGEN dejtar. Jag skrattar så att tårarna rinner. Hoppas att detta verkligen stämmer. Kvinnan i sällskapet kommer att bli sååå besviken och mannen såååå förvånad. *LOL*
    Nu måste jag gå och snyta mig och torkar glädjetårarna.

• MrC
    Kakaa skrev 2012-11-29 09:36:09 följande:
    Skvaller!! GE MIG! <3
    Nej, jag måste först ta reda på om det stämmer. Kyss
  • MrC
    Trust me skrev 2012-11-29 09:47:18 följande:
    Om dom redan dejter borde frågan om vem den andra är redan vara löst. Är jag väldigt gammaldags nu? Skäms
    Så här är det, jag vet att kvinnan hittat en ny dejt det är jag säker på. Mannen har jag hört rykten om på omvägar. Nu fick jag en hint här på FL och kollade upp på ett annat ställe ... och jomen visst fan stämmer det. Jag ska inte förstöra det roliga, jag önskar dem all lycka till i framtiden. Men jag VET att dom är inte det perfekta paret, det kommer de att upptäcka senare. OMG dom kommer att bli överraskade när dom upptäcker vem dom dejtar.
    Det här kommer att bli några riktigt roliga veckor framöver.
  • MrC
    Anton Chigurh skrev 2012-11-29 09:59:41 följande:
    Lägga ut sånt där utan att hinta vem det gäller, Master   Chief....det är på gränsen till djurplågeri.
    Jaaa. Sorry.
    Nu kollade jag med en källa till. Det stämmer. Helt sjukt att just dessa två människor skulle träffa varandra.
    Jag är så lycklig. För deras skull självklart. Skrattande
  • MrC
    PrimitivMan skrev 2012-11-29 10:07:00 följande:

På vilket sätt då sjukt? Är de så olika eller vad då? På ditt inlägg ovan lät det typ som att antaget kön inte stämde eller något liknande . Det kan onekligen leda till förvåning.
    Det handlar mer om deras personligheter. Dom kommer inte alls att synka liksom.
    Jag försökte skicka PM till Anton, men det gick ju inte.
    Nähä, nu har jag bättre saker att fixa.
  • MrC
    Kakaa skrev 2012-12-01 22:50:38 följande:
    Puss och godnatt på er.. 
    Pusspuss. Kramkram.
  • MrC
    Agridulce skrev 2012-12-02 00:33:04 följande:
    Gick alla ut och kalasade med Ulf?
    Nej nej. Jag sitter här och kalasar ensam.
    Kladdkaka och en cider.
  • MrC
    Anton Chigurh skrev 2012-12-02 00:42:46 följande:
    Ja, och här blir det en rejäl proteindrink och 2-3 ostmackor.....
    Fint. Jag har massvis med påsar vassleproteinpulver hemma. Får bli när jag åker hem till Stockholm på måndag. Solig
  • MrC

Seriöst, nu har jag tråkigt. Ingen som vill hitta på något? Typ NU! =)

• MrC
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-12-02 16:57:15 följande:
    Stöpa adventsljus? Skål
    Nja hehe.
    Tills ni/någon kommit med ett bra förslag så...lägger jag mig i plurret och kollar på en film.
  • MrC
    lille Birger skrev 2012-12-02 18:29:50 följande:
    Drömmer

Glad

Sååååja!!! Nu blir jag glad. (ligger i plurret haha)
  • MrC

På tal om Nallen, har ni sett filmen Ted?

• MrC
    lille Birger skrev 2012-12-03 15:43:58 följande:
    Inte sett, men den verkar vara bra.

Jo den var kul. Ladda ner den.
    www.youtube.com/results
  • MrC
    Kakaa skrev 2012-12-04 17:51:08 följande:
    Om ni var tvungna att tilldea en seriekaraktär till alla i denna tråd, hur skulle det se ut då? 

PM - Tarzan.

NG- Modesty Blaise.

Birger - Bamse. (Nallen = Lille skutt)

Agri -  Luftpiraternas Ledare i Fantomen.

Anyrand - Helgonet.

Anton - Punisher.

Ulfas - Baloo i "Luftens hjältar"

Youna (Förlåt men jag kmr inte ihåg hur hon stavade sitt nickname) - Wonderwoman

MrC - Stålmannen.

Kakaa - Herman Hedning. 
    Ojoj, den där listan har du funderat hela dagen på?
    Stålmannen vettetusan, James Bond kanske?
    lille Birger skrev 2012-12-04 20:13:05 följande:
    Vad tror ni om den här bilden?

Den tror vi mycket bra om.

• MrC
    lille Birger skrev 2012-12-04 20:28:17 följande:
    I vilken sammanhang tror du den är tagen?
    Camping/midsommar. Hon ska kissa eller har kissat?
  • MrC
    Trust me skrev 2012-12-10 19:50:01 följande:

Är man bara tillsammans blir allt bra Solig

Eller hur LB Obestämd

Nallen längst till vänster kommer förpesta livet på NL med trådar om att ingen vill ha någon med korta öron Gråter   
    Vet du vad det där är för bild egentligen? Den är rätt så osmaklig faktiskt.
Svar på tråden Trash-tråden