• MrC

Trash-tråden

Känns som att det är för lite Trash här ...

-Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • MrC
    Grätchen skrev 2012-11-20 01:55:50 följande:
    Räcker det inte med att Liller Birger är Trash?Förvånad
    Det räcker bra
  • MrC
    lille Birger skrev 2012-11-20 11:03:04 följande:

There you go.

Njae.
    Kakaa skrev 2012-11-20 11:03:57 följande:
    Oh, that was just naasty! :( 

Birger, kan inte du ge mig en fin herr-rumpa som jag kan få titta på? En FIN.  
    En ganska ung tjej tog mig på rumpan i lördags. Hur ska jag tolka det?

• MrC
    Kakaa skrev 2012-11-20 12:59:00 följande:
    Vart var det någonstans?! Det var inte jag va?! :O
    Sportbaren ca kl 1 på natten. Jag skulle på toa och pissa, det var trångt. Hon gick nära, la handen på min vänstra stjärthalva och viskade i mitt högra öra: -Jag vill ha dig.
    Hur ska jag tolka det? Hon var ju max 25 år. Försökte hon stjäla min plånbok? Den låg i min högra ficka och fickan var stängd/knäppt och svår att stjäla.
    Jag kan ta en bild om du vill se.
  • MrC
    Kakaa skrev 2012-11-20 13:04:25 följande:
    Ta en bild, gärna när byxorna är på..Oskyldig

Max 25.. sportbaren.. det låter som något jag faktiskt skulle kunna göra.. Men jag har inte varit ute så det var nog inte jag. 

men du skall tolka det som att hon ville få något i "snippan" lr i anaalehn. 
    Hahaha. Och jag som bara ville pissa. Synd för henne.Drömmer
  • MrC
    Kakaa skrev 2012-11-20 13:11:43 följande:
    Lr synd om dig som kunde ha missat en förnämlig snippa/röv, det vet vi ju inte? ;)
    Jag kanske ändå fick snippa/röv? Cool
  • MrC

Fick jag svar om kalaset Kakaa?

• MrC
    MrC skrev 2012-11-18 02:52:23 följande:

Blev jag just inbjuden på kalas?
    När var hur?
    Jag vet ungefär var...berätta mer. Inboxa om du inte vill skriva här.
    Jag kommer!!!
    Skål
  • MrC
    Kakaa skrev 2012-11-20 14:51:21 följande:
    Blev jag just inbjuden på kalas? : Ja du blev nyss bjuden, och kalas och kalas.. haha känner inte så många så det är du och gubben min, ta med någon om du känner för det! 

När var hur?:  Lördag var tanken, men det kan bli fredag, vet inte riktigt än, får ta det med gubben när han kmr hem. 

Jag vet ungefär var...berätta mer. : på Movits i gamla stan, mitt favorithak, jag går alltid dit om jag skall ut (Inte alls pga en drop dead bartender)

Inboxa om du inte vill skriva här.:  Äh jag är inte blyg! Kul att träffa folk. 

Jag kommer!!! : YÄÄÄY! :D
    Hmmm vi tre? Nja, jag ska nog inte störa er.
    Fredag hinner jag inte, är ju i Norrbotten. Tanken var att köra ner på fredag, men kanske blir lördag, söndag eller måndag istället.
  • MrC
    Kakaa skrev 2012-11-20 16:40:07 följande:
    amen, jag skulle inte bjuda om du hade stört.. och det visar sig att jag kmr få fira själv då gubbens långtajm bro skall ha fest samma dag -.-  
    Bara du och jag? Då stör jag ingen, bara dig?
    Fredag kan jag inte, men lördag!? :)
Svar på tråden Trash-tråden