Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-04 12:40:23 följande:

Ett sådant kyrkfönster skall jag ha i min kyrka. Jepp precis AynRand, helgoninnan "Sankta Slyna" beskyddare av de ständigt kåta. Böjer mitt huvud i djup vördnad.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2011-12-04 12:59:23 följande:
    Agri behöver kanske piska sig för att göra bot
    Men vänta nu???? Här går man och duschar sig ren från synd (kan iofs ha syndat under tiden) och när man kommer tillbaka så pågår rena botgöringsfesten här?

Det är söndag idag och Agri ska inte tänka en endaste smutsig tanke. *gör korstecken och 15 ave Maria*
    ehh. Tanken på dina duschningsritualer tvingade fram några ave maria (igen). *Suck* att det skall vara så svårt att hålla sig fri från syndiga tankar.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2011-12-04 14:08:50 följande:
    Vad menar du Aynrand?
    Jag runkade ju inte till oboyen. Det måste ju göra mig till en väldigt fin flicka.

Undrar om man borde ha trosor på sig till glöggen?
    Till glögg har man mandel, russin och ev pepparkakor. Inte trosor.

Men om du nu menar klädsel så är jag lite osäker på vad etiketten säger. Är det ett cocktailparty är det utan trosor helt klart som gäller. Men lite osäkert med glöggparty. Har vi någon expert på vett och etikett här?
  • PrimitivMan
    Smecker skrev 2011-12-04 14:11:17 följande:
    Bara om det är vit glögg
    ah där har vi ett svar på frågan.
  • PrimitivMan
    Aynrand skrev 2011-12-05 08:53:52 följande:
    den här tråden måste vara den mest jämställda på hela FL....
    Hehe onekligen. Men att bli behandlad som ett sexobjekt och att de utnyttjar ens kropp för sina perversa luster är ju att göra en god insats i jämlikhetens namn.

Själv har jag alltid hävdat att ge en man en avsugning är att ha full makt över honom (och hans njutning). Girl Power oh yeah!
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2011-12-05 08:58:49 följande:
    Haha Yoyna. Det är inte ens i närheten. Och de är inte bisarra de är bara väldigt, väldigt oanständiga.
    Men då lilla flickan. Det går ju inte för sig att gå omkring med en massa oanständiga tankar. Måste åtgärdas så att du på nytt uppför dig som en god och ärbar kvinna.
  • PrimitivMan
    Smecker skrev 2011-12-05 11:34:15 följande:
    Men äkta kärlek är när de tar det i tvåan. Fastspända i en krok i taket.
    Det är mycket sanning i det påstående. Men nu talade vi om jämlikhet (feminsim the right way) och inte sann kärlek.
  • PrimitivMan
    och skrev 2011-12-05 21:37:59 följande:
    Nöjd?
    Om jag får yttra min simpla åsikt tycker jag det ser väldigt greppvänligt ut
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-05 21:54:06 följande:
    Alltså man borde kunna inreda sina trådar på FL.
    Bestämma design för just den tråden liksom. Färg på text och TS, bakgrundsmönster/färg och låt som spelas när tråden öppnas.

Jag kom att tänka på detta när jag fick ett infall av att vilja pynta tråden med getter, för Aynrands skull.   
    Det verkar vara en något osund fixering vid getter i den här tråden .
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-05 22:04:01 följande:
    Det finns även en osund fixering vid BJs mamma, snuttefiltar, slynor och sex.
    . Fast slynor och sex är inte en osund fixering. Bara fixering
Svar på tråden Trash-tråden