Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

och skrev 2011-12-06 13:45:29 följande:
    Kudden är på plats.

Vill du att jag särar lite på benen med?  
    Duktig flicka som underlättar undersökningen.

Appropå inget så kom jag just att tänka på att jag är amatör-speleolog också vid sidan om mina andra intressen.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2011-12-06 13:49:09 följande:
    PM: hur tror du han reagerade?
    Och jag borde väl snarare belönas för mitt utmärkta beteende.
    Beror sig på om han är närsynt eller ej. Men annars gissar jag att han började gör lite väl långa konstpauser kanske.

Utmärkt beteende? Om det nu hade varit jag som var föreläsaren så hade det kanske kunnat belönats ja. Tror jag skall hålla en föreläsning för dig om hur fina flickor bör bete sig och vad man borde göra med de som inte är det.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2011-12-06 23:08:45 följande:
    Finns inte en chans att du är oskyldig.
    Känner mig sugen på att smiska upp någon för att bli av med lite frustration.
    Är frustration en eufemism för skamlöst kåt eller?
  • PrimitivMan
    MrsAssault skrev 2011-12-07 00:05:59 följande:
    0. Inget av dem och då blir det loska
    Vem behöver förspel när man har en rejäl salivproduktion?
  • PrimitivMan
    Yoyna skrev 2011-12-07 09:49:31 följande:
    God morgon! Vem behöver förspel efter en bra örfil?
    Fast där måste jag erkänna mig lite vanilla. Utdela örfilar är inte alls min grej (även om jag gjort det på begäran). Känns som förnedring på ett icke-sensuellt sätt.  Kvinnorumpor däremot är som gjorda för lite hårdhänt behandling.

För att nu låta lite tråkigt seriös .
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-07 10:21:11 följande:
    Fast örfilar ska ju inte ges utan en mening bakom och aldrig i rent förnedrande syfte...
    Mer än så vill jag inte gå in på det