Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

och skrev 2011-12-06 13:45:29 följande:
    Kudden är på plats.

Vill du att jag särar lite på benen med?  
    Duktig flicka som underlättar undersökningen.

Appropå inget så kom jag just att tänka på att jag är amatör-speleolog också vid sidan om mina andra intressen.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2011-12-06 13:49:09 följande:
    PM: hur tror du han reagerade?
    Och jag borde väl snarare belönas för mitt utmärkta beteende.
    Beror sig på om han är närsynt eller ej. Men annars gissar jag att han började gör lite väl långa konstpauser kanske.

Utmärkt beteende? Om det nu hade varit jag som var föreläsaren så hade det kanske kunnat belönats ja. Tror jag skall hålla en föreläsning för dig om hur fina flickor bör bete sig och vad man borde göra med de som inte är det.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2011-12-06 23:08:45 följande:
    Finns inte en chans att du är oskyldig.
    Känner mig sugen på att smiska upp någon för att bli av med lite frustration.
    Är frustration en eufemism för skamlöst kåt eller?
  • PrimitivMan
    MrsAssault skrev 2011-12-07 00:05:59 följande:
    0. Inget av dem och då blir det loska
    Vem behöver förspel när man har en rejäl salivproduktion?
  • PrimitivMan
    Yoyna skrev 2011-12-07 09:49:31 följande:
    God morgon! Vem behöver förspel efter en bra örfil?
    Fast där måste jag erkänna mig lite vanilla. Utdela örfilar är inte alls min grej (även om jag gjort det på begäran). Känns som förnedring på ett icke-sensuellt sätt.  Kvinnorumpor däremot är som gjorda för lite hårdhänt behandling.

För att nu låta lite tråkigt seriös .
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-07 10:21:11 följande:
    Fast örfilar ska ju inte ges utan en mening bakom och aldrig i rent förnedrande syfte...
    Mer än så vill jag inte gå in på det  
    Givetvis. Fast ändå, en handling som jag inte känner mig bekväm med. En spärr som det krävs en hel del för att släppa. Sen förstår jag de som gillar det (både som mottagare och givare) dock.
  • PrimitivMan
    Yoyna skrev 2011-12-07 10:21:18 följande:
    PM: Mitt inlägg var en direkt "kommentar" till ditt inlägg. Frågar du mig vad som är mest förnedrande av en loska (varsomhelst) eller en örfil är svaret enkelt. Att bli spottad på är i mina ögon allt annat än sensuellt.

Jag tror iofs inte att det var så du menade men jag menade inte heller att allt jag behöver är en rungande örfil för att lägga upp mig!
    Förstod vad du menade. Var mest en allmän reflektion. Och spottloskor är inte heller "my thing": Lite märkligt egentligen. Inget fel på saliv, tvärtom, men när det formas som en spottloska blir det till något äckligt. Trots samma innehåll (*försvinner in att filosofera över de stora frågorna i livet*)
  • PrimitivMan
    Yoyna skrev 2011-12-07 13:26:25 följande:
    Känner att jag måste göra små sporadiska (men förstås ack så nödvändiga) inhopp under dagen trots plikter som kallar!

Agri, PM: mig går det iaf att smickra nästan varsomhelst!
    Jag blir ju nyfiken hur långt "nästan" sträcker sig
  • PrimitivMan
    Yoyna skrev 2011-12-07 15:15:01 följande:
    PM: känner du så kan du ju anstränga dig för att stilla din nyfikenhet?

Jag skulle säga att hur långt "nästan" sträcker sig är helt beroende av smickrets kvalitet och kvantitet
    Fast jag är rätt dålig på smicker. Säger bara det jag menar.

Nu känner jag inte dig så väl ännu, men av det jag har sett hittills av dig verkar du vara en väldigt varm och kärleksfull person. Intelligent och med humor. Egenskaper som jag värdesätter högt. Om din kropp är i paritet med din personlighet är du riktigt het.
Svar på tråden Trash-tråden