Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

Agridulce skrev 2011-12-05 21:06:59 följande:
    Absolut inte! Har utsett mig själv till moralens väktare på FL.
    Tyvärr har jag börjat i den mest depraverade tråden på hela bygget så jag börjar nu själv sjunka ner i träsket.
    Jag vet hur det är. Har försökt hålla anständighetens flagga högt men sen inleds man i frestelse och dras ned i omoralens mörker. Det är svårt att förbli obefläckad.
  • PrimitivMan
    och skrev 2011-12-05 22:04:34 följande:
    Eller hur! Jag blir också kåt av bilden.
    Är det en lånad bild eller egen gump? Jag får nog en något ökad puls av den bilden ja.

Jag har aldrig kunnat bestämma mig för om jag är ass- or tits-man. Det är ett oerhört svårt val. Skulle antagligen få kortslutning ifall jag blev tvungen att välja.
  • PrimitivMan
    MrsAssault skrev 2011-12-05 22:39:21 följande:
    Jag har aldrig någonsin hört någon referera till mig som den fina flickan i ett sällskap. En kompis brukade säga "Det går inte att våldta maria, det är som att tvångsge en uteliggare pengar"
    lol. I den här tråden är andelen fina flickor långt under riskgenomsnittet.
  • PrimitivMan
    och skrev 2011-12-06 12:00:20 följande:
    Det får ni ju jämt ändå, men för all del.
    Det är ett helvete att vara man. Vi är redo för stordåd. Resa ut i rymden. Lösa cancerns gåta. Fundera över de stora sakerna i livet. Men det räcker att en kvinna knäpper upp en knapp extra och ler lite förföriskt och våra hjärnor smälter ihop och det enda vi kan tänka är "öhh kåt".
  • PrimitivMan
    och skrev 2011-12-06 12:31:29 följande:
    Det är väldigt synd om er.

Som en ren sympatihandling hade jag kunnat tänka mig att knäppa en extra knapp i blusen, men eftersom jag är hemma idag och ligger alldeles naken i sängen så går inte det.  
    Fy! Don't mess with my brain . Den är redan i ett miserabelt tillstånd som den är.
  • PrimitivMan
    och skrev 2011-12-06 12:45:49 följande:
    Jag kan dra upp täcket över brösten om det känns bättre.

Fast jag är redan ganska varm. 
    Gör det, vore ju tråkigt om du blir förkyld. Att du är varm kanske beror på du håller på att få feber eller något. Skall jag känna efter om du känns febrig?

Fast nu glömde jag ju. Har ju ett jobb jag måste sköta vid sidan om mina plikter som husdoktor och själaförsörjare. Borde nog absolut fokusera på det ehh.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-06 12:32:24 följande:
    Alltså här har ju ni män nyckeln till något helt fantastiskt som så få män upptäckt.

Många kvinnor älskar ju när mannen fixar att behålla lugnet, kontrollen och inte börja dregla och stöna så fort han ser lite rumpa eller hud. Men det vet du ju såklart redan, hör till allmänbildningen.

Säkert är dock, att fler män skulle få ligga om de klurade ut detta. 
    Sant. Fast teori och praktik är två skilda ting. Fast inte börjar jag dregla över lite rumpa eller hud. Oh nej, möjligtvis kan man kanske få lite konstiga tankar. Det är ju endast de inre kvaliteterna man ser till.

Fast å andra sidan blir ju inte en personlighet mindre attraktiv för att den kommer i en fin förpackning .
  • PrimitivMan
    och skrev 2011-12-06 13:25:52 följande:
    Varsågod och börja undersökningen. Vill du att jag ligger på mage eller på rygg?
    Mage går bra till att börja med. Healing via handpåläggningen brukar fungera bäst då
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2011-12-06 13:27:52 följande:
    Jahapp! Dagens Agri är avverkad. Sitter på föreläsning. Dagens klädsel är liten, ärtig skinnkjol och naturligtvis fanns det bara platser kvar på första raden.
    Har nu flashat den stackars föreläsaren ett antal gånger. Och ja Aynrand, jag har trosor på mig. Däremot inte de stadiga strumpbyxor som just nu hade känts som ett bra val.
    Gah!!!
    Fy. Att kåta upp andra på det sättet är en synd. Förbjudet enligt Geneve konventionen och är klassat som ett inhumant vapen. Borde bestraffas på ett eller annat sätt.

Fick du honom att tappa tråden då ?
  • PrimitivMan
    och skrev 2011-12-06 13:40:07 följande:
    Vill du att jag har en kudde under?
    Det är till en hjälp ja.
Svar på tråden Trash-tråden