Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

och skrev 2011-12-30 00:43:06 följande:
    Mm. Jag hade svalt allt, även det som kom utanför.
    Jag vet. Tro mig. Jag vet{#emotions_dlg.flower}
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-30 00:46:34 följande:
    Och hela tiden tittat dig i ögonen.
    Nu blir jag sådar..........upprymd. Igen !!!!!!!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-30 00:54:38 följande:
    Slickat av det sista från fingrarna.
    Jag kreverar fan snart, klarar inte mer, vi hörs i morgon, underbara KVINNA. Sov nu riktigt, riktigt gott. Hjärta
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2011-12-30 11:53:43 följande:
    Ingen vill kommentera de lustiga kartorna som jag laddat upp, de vill bara prata om att slicka på fingrnarna och onanera innan läggdags. Rynkar på näsan
    Fina kartor, Birger, verkligen, men va fan sysslar du med egentligen. Nu har jag räknat 3 (tre) inlägg bakåt av dina inlägg, och inte ett redigt arsle så långt ögat når. 

Jag är besviken på dig, Birger. Mycket besviken. 

Och sen är det inget fel med å slicka på fingrarna, bara det som slickas av fingrarna är av den rätta konsistensen. Om du fattar va jag säger här, BIRGER.  
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-30 12:03:33 följande:
    Hej Anton...

Har du tänkt på mig?  
    Frågan borde ställas :

Har du tänkt på nåt annat än mig ? 

NEJ, hur skulle det överhuvudtaget vara möjligt efter igår.....
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2011-12-30 12:55:49 följande:
    Tänkte ladda upp en bild på en killrumpa för omväxlingsskull, som jämförelse till alla damrumpor.

Vilken är snyggast?

Tack, Birger, tack så mycket. Fast utelämna gärna manliga arslen i fortsättningen. Vi är många som skulle uppskatta det. 

Den vänstra röven var mycket fin. Praktexemplar. 
  • Anton Chigurh
    sumpbävern skrev 2011-12-30 15:11:33 följande:
    vilka äckliga arslen. det blir oavgjort.
    Välkommen tilbaka Beavern.  Glad 

Varit semesterledig ???
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-30 15:44:18 följande:
    Kvinnans rumpa är väl inte äcklig?
    Nope, vet inte var han fick det ifrån !!!
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-30 15:50:29 följande:
    Det blir så när man röstar på SD. Perspektiv och sådant försvinner.
    Eller vad säger du Anton? 
    Jag förstår inte vad det är du insinuerar här, Maria !!!
  • Anton Chigurh
    sumpbävern skrev 2011-12-30 15:51:37 följande:
    Hoppas du håller ordning på flickorna här när jag inte har någon koll längre
    Kan du tro. Stenhårt grepp. Dom gör inget utan att fråga Anton först. 
Svar på tråden Trash-tråden