Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Yoyna skrev 2011-12-21 15:28:40 följande:
    Tack för din hälsning Anton, jag har haft en bra dag. Sorterat julklappar. 70 st i år.. K
    Är inte julen härlig???
    Underbar. Gött med folk som är snälla på riktigt. Som dig.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-21 15:53:27 följande:
    Barn ska kunna äta den Anton
    (Ingen sprit mao) 
    Då sket det sig. Ordentligt.

Fast jag var snäll som erbjöd mig...... 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    MrsAssault skrev 2011-12-22 00:21:57 följande:
    Hej jag har en bebis Solig
    Härligt. härligt, Mrs, och GRATTIS GRATTIS. 

Och jag förväntar mig givetvis att du döper knodden till Anton, eftersom du hade fräckheten och släppa ut honom alldeles för tidigt.

Grattis igen å KRAM från Anton
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-22 12:53:51 följande:
    Yes Yoyna.
    Men hon gissade på 2 dagar

Vi har nog redan korat henne till vinnare haha!   
    Fast Mrs har redan gått med på att döpa underverket till Anton. Ett klokt beslut.

Tänkte bara säga det !!!! 
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-22 13:07:02 följande:
    Fast det var ju inte priset...Anton.
    Att jag är bäst vet vi ju redan, men att Mrs döper bäsen till Anton är ett tröstpris som Mrs tycker jag är värd. Och jag kan inte annat göra än hålla med henne.
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2011-12-22 14:41:47 följande:
    Jag hävdar fortfarande att jag hade MER än rätt eftersom det började den 17:e å han föddes den 18:e!!! (och hitintills är det bara NG som gett mig mitt pris... )
    Du är bäst.

Efter mig då...... 
  • Anton Chigurh

Visst är det en tjusig bild.

...från senaste Ghost Rider.
  • Anton Chigurh

Undras ifall våra svenska tomtar utbildas såhär ingående. Detta är fan bra, nåt för Reichfuchers regering å ta tag i.

• Anton Chigurh
    MrsAssault skrev 2011-12-22 22:25:12 följande:
    Har lagt upp bild på plutt i galleriet för er som är betrodda
    Anton är ju riktigt söt. Och tack för förtroendet. Glad
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-23 01:14:19 följande:
    Både Anton och jag själv blir väldigt besvikna.
    Exakt, jag tror jag känner mig lite utbränd för tredje gången idag efter det chockbeskedet, jag är numera fruktansvärt deprimerad, men, jag räknar med att Mrs övertalar sin gobbe till ett namnbyte. Allt annat är otänkbart.

Depressionen som namnbytet orsakat är av en sådan karaktär att ingen vanlig medicin biter på sjukdomen - en så kallad Megadepression  -  tamejfan, men, som väl är känner Anton till knep där den moderna läkarvetenskapen gått bet. Egentligen kan man undra var så kallade forskarna lägger sina miljarder som dom snor till sig i forskningsbidrag. Jaja. Säger jag bara. Jaja.

Nåväl, är du utbränd och deprimerad, och kanske har ont i en fot eller nåt, då skall du ta ett dosmått i timmen av Antons Glögg, funkar garanterat mot alla kända och okända krämpor. Enklare kan det knappast bli
    Om sen Anneli kommer hit och masserar min rygg en timme eller två, så blir ju knappast depressionen förvärrad av den anledningen. Tvärtom, skulle jag vilja påstå.

Till alla er som inte tagit Antons medicin tidigare bör jag kanske nämna att ett dosmått är ett gammalt hederligt tyskt ölglas från Kaiserkeller i Hamburg, rymmer 1,5 liter. Ungefär.

Så skit samma om Mrs byter namn eller inte, jag botar hellre min depression. Och givetvis ser jag fram emot massagen också.

Jason
    är fint det med. Gravid

Svar på tråden Trash-tråden