Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

lille Birger skrev 2012-11-13 22:05:19 följande:
    Jag tror det är lille Birger som skaffat ett till konto och nu sitter och driver med kompisarna i tråden! Drömmer
    Buse!
    tänkte på dig först men avfärdade det då pingvinen var en "tjej"

Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand
    och skrev 2012-11-13 22:06:31 följande:
    Nallen kanske. Solig

Jag fick nämligen ett förfärligt snuskigt förslag i inboxen nyss.  
    får du inte minst 10 om dagen?
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-13 22:11:38 följande:
    Sluta maila "och" Aynrand - jag blir avis.
    I don´t
    däremot vet jag att du får extremt oanständiga förslag från mig.....

Godnatt alla!
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-13 23:36:02 följande:
    Men den (appen) tar bort ord! Jag skriver, postar och allt kommer inte med.
    Jag behöver ingen app för det det sker automatiskt för de mesta någonstans mellan min hjärna och mina fingrar.

ps: vi män har talang
  • Aynrand

Morning btw!!

Märklig historia det där med lösnaglar i rumpan.....människan har oanade och oändliga kreativa resurser.

• Aynrand

Agri!
    Jag lyssnar lite på Chords, helt ok men saknar den där heavy känsla och gung...de är helt klart ok som bakgrundsmusik

• Aynrand
    Driftwood skrev 2012-11-14 09:20:44 följande:
    Anton försöker vinna en toalett tävling tror jag. Man kanske skall ställa upp

det var fiffigt och kreativt
  • Aynrand
    Agridulce skrev 2012-11-14 10:56:17 följande:
    Klart bättre live faktiskt. Ska du med på Fasching på fredag? (Du kan få ta med den lilla slynan också ).
    bra att de gör det.... ;-D
  • Aynrand
    Agridulce skrev 2012-11-14 10:58:03 följande:
    Det finns orsaker till att jag tycker väldigt illa om religion. Särskilt när den dessutom knyts till statsapparaten....
    Fast ibland är det riktigt bra

Svar på tråden Trash-tråden