Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

MrsAssault skrev 2012-01-10 22:46:05 följande:
    Nähä, jag gjorde det bättre det vore asroligt om det smaskade från sängen och så låg det en vuxen karl där och ville ha tutte

Haha ja det var ju min poäng!!!
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-01-10 22:47:41 följande:
    fin bild absolut...undrar dock vad för slags snubbe som åker på en sådan MC
    kan det vara en bild på mig?...tveksamt haha

It's you and me baby haha...

Nej du är för anal och omsorgsfullt stilfull för det... 
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-01-10 22:52:50 följande:
    Har faktiskt svårt att föreställa mig dig på en mc över huvud taget.
    Fast det förstås...... möjligtvis om det ligger en naken NG på tanken.

Har du?
    Jag tror mig veta att A är ganska hemma på en mc...oavsett vem eller vad som ligger på tanken haha... 
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-10 22:54:08 följande:

Har du?
    Jag tror mig veta att A är ganska hemma på en mc...oavsett vem eller vad som ligger på tanken haha... 

Nu lät det som jag verkligen satt inne på hemlig info haha, det gör jag inte.
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    lille Birger skrev 2012-01-10 23:04:43 följande:
    Den där killen får ju kvinnans rumpa rakt mot skrevet! Förvånad  Drömmer
    Jag veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet!!!FörvånadSpöke
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2012-01-10 23:08:48 följande:
    Han håller sig visst med ett dyrt fruntimmer har jag hört.

Alla trådar om hur dyra reservdelar till traktorer är har enbart som syfte att dra uppmärksamhet från att merparten av hans pengar läggs på underkläder och parfym och sånt. 

There's a new sugar daddy in town...
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-01-11 12:02:41 följande:
    Självklart, självklart får du det, min kära Maria, du blir min agent och Annelie min humörhöjare, och här förväntar jag mig att även du, Maria, ställer upp, som humörhöjare, du är iaf min agent !!! om Annelie skulle visa vara lite trött eller lida av hastigt påkommen huvudvärk. Sådär, då var det klart så långt.

Och sen vill jag passa på och säga att det var ett ypperligt exempel, ett sk skolexempel, på vad som menas med konstruktiv kritik som ni, mina trogna fans, kom med angående den exceptionellt höga kvalité på mina inlägg. Jag blev rörd till tårar. Bra jobbat. Och tack. Tack så mycket. {#emotions_dlg.flower} [ Se längst ner på inägget !!!  )

Förslaget att Anton och Birger skall starta ett eget program är ju genialiskt, givetvis skall Anton vara programledaren med Hr Jarl som sidekick. Jag tror inte, jag vet, att tittarsiffrorna kommer bli i klass med Oprahs och därför har jag lagt löneanspråken på samma nivå (strax under, men inte mycket) som Oprahs. Ja, alltså i mailet som Eva Hamilton just nu går igenom med redaktionsledningen på SVT. I nämnda mail har jag också förklarat att fokuseringen blir avsevärd större på stridsvagnar än vad den blir på stora arlsen. En detalj som jag är övertygad om uppskattas väldeliga av Fru Hamilton, som därmed kommer inse att mitt anspråk på arvode inte på något sätt är orimligt.

Oprah tjänade 290 miljoner US-Dollar förra året. Ungefär. Kan någon jävel tala om varför jag skulle nöje mig med mindre. Nä........PRECIS.

Således, min kära Maria, så lär du bli kontaktad under dagen av Fru Hamilton, kan möjligen dröja till morrondagen, men senast i morgon - jag satte deadlinen till torsdag ( 12/1-2012) kl 17.00 - sen får du räta ut eventuella frågetecken. Nåt skall du göra, förutom agera stand-in som humörhöjare. Så se nu för helvete till att hon ( Eva Hamilton) inte försöker pruta på ersättningen. Får du inte igenom mitt tämligen moderata löneanspråk är det tveksamt om jag kan ha kvar dig som agent. Men som humörhöjare är du alltid välkommen. Såklart.

Fan va långt inlägg. Men ni får skylla er själva som sätter mig på dylika poster. Kom nu bara inte och försök få mig ta Reichfuchers jobb som statsminister !!!!!!

Och sist men inte minst, en liten gif som är till er alla från allas er Anton. Jag lämnade en likadan gif i ett inlägg tidigare till en som inte förtjänade den.

Det gör ni.

Haha...

Well nej. Som din agent kommer jag inte sära på mina ben eller läppar för dig Anton, men du vet ju att det finns en kö med kvinnor bakom Annelie som gärna ställer upp.

Jag kanske skulle tänka om, om du utan förvarning drar livremmen ur hällorna när jag ligger på knä och letar efter mitt örhänge.Förvånad
    Fast troligtvis inte.     
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-01-11 22:38:19 följande:
    heJ alla trashare...finns det några nakna kvinnor i tråden?
    Alltså det känns nästan för uppenbart att jag börjar skriva nu för första gången på flera timmar i tråden...
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-01-11 22:43:13 följande:
    haha du svarade jag visste det!
    Kyss

så du är naken......
    Haha...

Ja, if you want me to be...

Eau de Salope
Svar på tråden Trash-tråden