Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

För att inte tala om de gånger det blir en ren hetsjakt på TS som får ta emot saker som ingen frisk människa skulle våga säga öga mot öga...
    Jag brukar inte anmäla då, men har full förståelse för folk som gör det.

Sedan är jag fullt för t ex yttrandefrihet, även idioter har rätt att debattera och sprida sina budskap. Så länge man gör det snyggt, vilket händer och då är det jättekul att debattera.
    Men när det blir ren smutskastning förstör det diskussionen och ibland även bryter mot lagen.     

Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2012-01-12 17:27:37 följande:
    Jag anmäler inlägg då och då. Framför allt när det gäller hets mot folkgrupp eller tips på hur man kan tortera djur osv. Ibland när någon faktiskt är direkt elak och kallar folk för idiot och dum i huvudet. Man har all rätt i världen att säga att man tycker att någon agerar på ett felaktigt sätt, men man har inte rätt att säga att någon är efterbliven för det.

Fast oftast orkar jag inte anmäla. Undantaget om det är en hel mobb efter TS, då känner jag verkligen att någon måste sätta ner foten. Blir jag själv kallad idiot anmäler jag inte det, det känns inte viktigt för egen del.

Ja lite så jag tänker också. Eller mycket.
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2012-01-12 17:56:43 följande:
    Jag förstår att det kan vara befogat att anmäla och beundrar er med ork och tålamod att engagera er.

Men jag menar, som i Mrs fall, ett dygns avstängning... Vem tystas av det? Blir det en längre avstängning är det inte så svårt att skapa ett nytt konto heller antar jag?

Kanske borde jag bry mig mer... När jag blir en bättre människa? Puss

Om man älskar det krävs det ju inte ork
    Ok älsar är ett stort ord, men jag tycker verkligen enormt mycket om att engagera mig i alla slags diskussioner och debatter, på FL, IRL och på andra forum. Varför vet jag inte, men det är väl så att vi alla har olika behov och du Yoyna, har ork och tålamod med en massa som jag aldrig skulle ha ork eller tålamod för.
    Har nada med hur bra människa man är, du är en underbar människa!!!
    Du bryr det om det som är viktigt för dig. Alla har som sagt sina egna strider, hjärtefrågor och olika saker som engagerar. Alla kan inte bry sig om allt. Och det är ju likom meningen med allt
    Vi har alla en plats där vi vill vara och behövs (eller tror oss behövas).

Ja Mrs fall var ju superlöjligt och majoriteten av anmälningarna ÄR löjliga. Som OT-inlägg, vem bryr sig om en tråd tar ett sidospår, det var ju lite därför jag skapade denna...

Puss!       
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2012-01-12 18:51:39 följande:
    Tack NG! du är gullig, jag är lam i de allra flesta frågor men jag kompenserar det med min charm..

Hahaha!

Det är du inte alls och det handlar ju inte bara om samhällsfrågor...
    Ja, du ser, gud är alltid rättvis!

Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    lille Birger skrev 2012-01-12 18:38:52 följande:

Ser man vad som står på bilden?
    Ja...

Ja jag vet inte vad jag ska göra av dig BJ.
    Men gör din grej...antar jag...  
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2012-01-12 18:54:04 följande:
    BJ, jag är helt övertygad om att jag har rätt kompetens för att ta hand om dig, oavsett om du behöver lugnande, snuttehjälp eller en anatomilektion. Om någon bråkar med dig så hälsa att du är helt trygg och att du får det stöd du behöver!

Du ser!?
    Gulligull!!! 
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-01-12 20:31:01 följande:
    jag är kåt!!!!!!!!!!!

skall ni anmäla mig?

{#emotions_dlg.djavulsk}

Nope, I'll just bend over instead!
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-01-12 21:59:04 följande:
    Kom att tänka på en sen ur Fletch:

Buse: Take your pants off
    Fletch: I don't even know your name
    Buse: Bend over
    Fletch: Ben? Nice to meet you Mr Dover.

Haha...
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-01-12 23:13:39 följande:
    Nää, det vore en fullbordad lögn och påstå något sådant. Samband....ja. Distinkt ??? nej. 

Men jag föreslår att du på stående fot upprättar en. Och får jag säga : Du, Birger, torde bli en självskriven kandidat till ordförandeposten i nämnda klubb. Självskriven så inåt helvete. Faktiskt.

Och sen vill jag uppmärksamma dig på, Birger, att jag rättat till ditt pinsamma misstag så ingen skall behöva se hur jävligt du ställde till det tidigare. 
    Vad hände, vad hände, vad hände?!
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-01-12 23:18:18 följande:
    Jaa...kanske det, fast du lär inte kunna sätta dit gamle Anton inte. I denna tråden har jag och Perite (min bror från vita huset) minsann hållit tungan i rätt mun. Så det så.

Har min snällhet undgått dig?
    Jag anmälde dig skitmycket när du hade det där andra nicket med ful gubbe... 
    Eau de Salope
Svar på tråden Trash-tråden