• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-15 14:40:48 följande:
    Hahaha...
    Delad glädje, dubbel glädje?
    Delad frustration dubbel frustration?
    Du borde ringa mig.    
    det har du rätt i, ringer jag dig så slutar jag jobba...och jag måste och du med för den del haha!
    här kan jag ta en minuts paus och skriva nå´t för att sedan avverka duktigt efteråt.
  • Driftwood
    och skrev 2011-09-15 12:43:24 följande:
    Tack. Gillar den låten.

Den här tycker jag väldigt mycket om, även om han har gjort väldigt många andra bra låtar.

">

" target="_blank">

Glad

Tror jag börjar få lite kläm på dig nu
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-09-15 14:43:25 följande:
    det har du rätt i, ringer jag dig så slutar jag jobba...och jag måste och du med för den del haha!
    här kan jag ta en minuts paus och skriva nå´t för att sedan avverka duktigt efteråt.

Jo jag vet.
    Tur att en av oss har en gnutta självkontroll...  
  • Driftwood
    Aynrand skrev 2011-09-15 14:37:56 följande:
    Aloha
    Mele Kalikimaka Drömmer

(lite tidigt kanske)
  • och
    Driftwood skrev 2011-09-15 14:44:55 följande:
    Glad

Tror jag börjar få lite kläm på dig nu
    Vill du komma hit och klämma lite mer? Solig
  • Driftwood
    och skrev 2011-09-15 18:27:55 följande:
    Du missar inte en vink du
  • lille Birger
    och skrev 2011-09-15 18:27:55 följande:
    Drömmer
  • MrsAssault

Vafan jag och M är senila båda två, har slut på toapapper och vi har varit ute i olika omgångar typ 5 ggr idag men glömt papper varje gång..

• och
    MrsAssault skrev 2011-09-15 19:22:24 följande:
    Vafan jag och M är senila båda två, har slut på toapapper och vi har varit ute i olika omgångar typ 5 ggr idag men glömt papper varje gång..
    Tack, men tror att jag talar för alla här när vi säger att vi inte är intresserade av den sortens bilder.
Svar på tråden Trash-tråden