• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • MrsAssault

Men det är seriöst bra, min man var i tyskland i somras och sumpade sin mobil men han gick bara ner till soprummet och hämtade en ny såfort han kom hem haha

• Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2011-09-15 20:59:57 följande:
    Men det är seriöst bra, min man var i tyskland i somras och sumpade sin mobil men han gick bara ner till soprummet och hämtade en ny såfort han kom hem haha

Jag har smutsskräck, skulle bara inbilla mig att någon typ haft den i sin rumpa och sedan kastat den...
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-15 21:04:18 följande:
    Jag har smutsskräck, skulle bara inbilla mig att någon typ haft den i sin rumpa och sedan kastat den...
    Haha jag ska INTE berätta detta för honom, då kommer han också tänka så

Vi var och kollade på en lägenhet idag som var rätt fin men han VÄGRADE eftersom de som bor där nu har katt. Han tänker att hela lägenheten är "smittad" nu haha
  • I Blackrose I

Hoppas allt väl med er. Jag har haft en otrolig stressig dag och känner att anfall är på gång här.

Ibland vill jag bara gräva ner mig själv.

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-15 21:04:18 följande:

Det förstår jag.

Genom sig själv känner man andra. Solig 
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2011-09-15 21:19:32 följande:
    Haha jag ska INTE berätta detta för honom, då kommer han också tänka så

Vi var och kollade på en lägenhet idag som var rätt fin men han VÄGRADE eftersom de som bor där nu har katt. Han tänker att hela lägenheten är "smittad" nu haha

Jaha ja....ogillar han katter?
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-15 21:21:56 följande:
    Jag hade räknat med att någon skulle komma med den...haha!
    Ganska givet att det var jag med.
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-15 21:22:19 följande:
    Jaha ja....ogillar han katter?
    Han har inget emot katter, bara katthår haha
Svar på tråden Trash-tråden