• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-09-14 21:50:55 följande:
    det är fart på den igen alltså....det är en kille där som berättar att han runkar framför sin cam och gör små egna runk filmer...
    visst är människan helt underbar?
    {#emotions_dlg.flower}

Haha undra vad man får ut av det?
    Att filma och sedan göra vad? Skicka till folk på nätet?
    Not my cup of tea (semen)...  
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-14 22:13:47 följande:
    Haha undra vad man får ut av det?
    Att filma och sedan göra vad? Skicka till folk på nätet?
    Not my cup of tea (semen)...  
    trodde att du älskade att titta på..
  • Nice Girl Wrong Place

Semen is not only nutritious, but it also has a wonderful texture and amazing cooking properties. Like fine wine and cheeses, the taste of semen is complex and dynamic. Semen is inexpensive to produce and is commonly available in many, if not most, homes and restaurants. Despite all of these positive qualities, semen remains neglected as a food.  This book hopes to change that.  Once you overcome any initial hesitation, you will be surprised to learn how wonderful semen is in the kitchen. Semen is an exciting ingredient that can give every dish you make an interesting twist. If you are a passionate cook and are not afraid to experiment with new ingredients - you will love this cook book!     
    http://www.lulu.com/product/paperback/natural-harvest---a-collection-of-semen-based-recipes/5198959

Aynrand - jag fyller år snart (typ)...
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-14 22:19:48 följande:

Semen is not only nutritious, but it also has a wonderful texture and amazing cooking properties. Like fine wine and cheeses, the taste of semen is complex and dynamic. Semen is inexpensive to produce and is commonly available in many, if not most, homes and restaurants. Despite all of these positive qualities, semen remains neglected as a food.  This book hopes to change that.  Once you overcome any initial hesitation, you will be surprised to learn how wonderful semen is in the kitchen. Semen is an exciting ingredient that can give every dish you make an interesting twist. If you are a passionate cook and are not afraid to experiment with new ingredients - you will love this cook book!     
    www.lulu.com/product/paperback/natural-harves...

Aynrand - jag fyller år snart (typ)...
    haha helt otroligt undrar hur många satser som behövs för en brulé?
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-14 22:33:32 följande:
    Ska vi testa?
    Vi pratar ju ofta om att laga lite mat tillsammans... 
    haha underbara du....du behöver din snuttefilt...
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-14 22:41:01 följande:
    Ja tack...puss...
    snuttefilt framför True blood...
    hur gick det för bonde söker fru fick de sex?
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-09-14 22:44:54 följande:
    snuttefilt framför True blood...
    hur gick det för bonde söker fru fick de sex?

Hahaha...nej alltså idag var det speed-dejting. Oerhört underhållande att se ett gäng nervösa bönder som svettas och stammar
    Gud, nästan lite sadistiskt av mig!? Förvånad 
Svar på tråden Trash-tråden