• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    MrsAssault skrev 2011-09-16 12:06:02 följande:
    Ja jag började känna mig som värsta feta otympliga pregot men nu är jag hotness igen. Tänk vad lite rött nagellack kan göra!
    Ja.

Fast du kommer nog behöva väldigt mycket nagellack de kommande månaderna.  
  • Yoyna

När du är klar med pirogerna kan du komma till mig NG! Jag behöver detsamma som du...

• I Blackrose I

Hej på er Helvetesnatt och helvetesdag. Jag är helt slut. Jag tycker inte om mig själv när jag gnäller. Ska sluta gnälla här inne. Har aldrig gjort det men började tala om min sjukdom för nån månad sen här på FL men nu känns det inte bra. Jag avskyr att vara svag. Rynkar på näsan Puss på er alla. Tack för dom fina orden ni skrev igår.

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Yoyna

Hej Rose!!! Stor till dig! Alla har rätt att vara svag ibland och det känns lite bättre när man vet att det finns någon som stöttar en och tänker på er!

• lille Birger
    MrsAssault skrev 2011-09-16 11:41:24 följande:
    Sådär nu har jag hornaglar igen, puh..
    Har du en kille så kan du ju riva honom löst över bröstmusklerna med dem. Det hade jag tyckt var mysigt.
  • I Blackrose I

Tack Yoyna. Du är fin du. Puss tjejen.

NG?
    Jag älskar piroger. Kom hem till mig också. Har ingenting till middag. Kram.

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-16 15:02:41 följande:
    Jag ska också fixa hornaglar! Nästa vecka.
Svar på tråden Trash-tråden