• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2013-01-14 21:41:44 följande:

smisk..............
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2013-01-15 07:41:35 följande:
    smisk..............
    Du glömde ett frågetecken...och ja tack är svaret.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Aynrand
    Elle Se Sent skrev 2013-01-15 08:19:01 följande:
    jag vet
    Kyss
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • PrimitivMan
    Elle Se Sent skrev 2013-01-15 08:19:01 följande:
    Jag tycker nog du har lite fel där. Smisk och frågetecken matchar inte. Det skall vara utropstecken.

Smisk!

Is sex dirty? Only if it's done right
  • lille Birger

Nallen och jag sover alltid i både pyjamas och snuttefilt. Vi gillar att vara varma på natten.

• och
    Anton Chigurh skrev 2013-01-14 14:19:43 följande:
    Aynrand !!!

Jag tyckte om dig innan. Mycket. Väldigt mycket. Det gör jag inte längre. Nu älskar jag dig......
    Jag förstår dig.

A har en väldigt fin kuk.  
    The hard way is the right way.
  • Trust me

Håna inte en man för hans sexuella läggning. Det är precis sånt som gör det lättare för män att komma ut som homosexuella än bisexuella.

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • och
    Trust me skrev 2013-01-15 17:39:26 följande:
    Håna inte en man för hans sexuella läggning. Det är precis sånt som gör det lättare för män att komma ut som homosexuella än bisexuella.
    Vill du också bli knullad av Aynrand?

Var försiktig så inte Anton blir svartsjuk, bara. 
    The hard way is the right way.
  • I Rose I

Är det bara jag som får en avsmak i hela mig när månggifte kommer på tal? Vad tycker ni här inne?

Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)
  • Nice Girl Wrong Place

Idag har jag bakat Aynrands bröd

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.