• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    Agridulce skrev 2013-01-12 22:30:56 följande:
    Alltså jag tycker synd om den här stackars tösen.... www.familjeliv.se/Forum-9-191/m68 326584.html 
    Stackarn att tycka sex är såååå jobbigt. 
    Jag tycker synd om folk som inte klarar av att lägga in länkar.
    The hard way is the right way.
  • Nice Girl Wrong Place

Alltså jag läser att folk inte vill bli kåta för att det blir kladdigt i trosorna då och det är jobbigt!?!

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Agridulce
    och skrev 2013-01-12 22:37:07 följande:
    Jag tycker synd om folk som inte klarar av att lägga in länkar.
    Stackare, jag tycker synd om dem som inte klarar av cut 'n paste.
    Naughty by nature
  • Nice Girl Wrong Place

Det har fastnat frukttrådar från en apelsin mellan mina framtänder
    Har inga tandpetare.

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Agridulce
    Elle Se Sent skrev 2013-01-12 22:41:51 följande:
    Alltså jag läser att folk inte vill bli kåta för att det blir kladdigt i trosorna då och det är jobbigt!?!
    Nej det är ju jobbigt när mannen kommer och kladdar ner. Och vi kvinnor får ju kämpa hela tiden för vår orgasm.....

Bäst är hon som inte vill ha sex när det är nybäddat. 
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Elle Se Sent skrev 2013-01-12 23:00:53 följande:
    Det har fastnat frukttrådar från en apelsin mellan mina framtänder
    Har inga tandpetare.

A kanske kan peta loss dem med sitt kraftfulla verktyg?
    Naughty by nature
  • Agridulce

Jag har fö druckit för mycket rödvin och äter nån ekolakrits som heter Zen. Det måste göra mig till en mycket fin och miljövänlig människa.

Naughty by nature
  • och
    Agridulce skrev 2013-01-12 23:02:41 följande:
    Jag har fö druckit för mycket rödvin och äter nån ekolakrits som heter Zen. Det måste göra mig till en mycket fin och miljövänlig människa.

Franskt rödvin?

Tveksamt.
    The hard way is the right way.
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2013-01-12 23:01:18 följande:
    Nej det är ju jobbigt när mannen kommer och kladdar ner. Och vi kvinnor får ju kämpa hela tiden för vår orgasm.....

Bäst är hon som inte vill ha sex när det är nybäddat. 
    Det är synd om människan!

Jag har verkligen inget emot kladd alls, jag gillar kladd, vill ha kladd, vill att doften av sex ska dröja sig kvar på kropp och lakan. Men visst vi är såklart alla olika, låter bara så himla jobbigt att inte kunna barra slappna av och njuta.

Orgasmer är ett känsligt ämne har jag märkt. Jag kommer så otroligt lätt och igen och igen med sekunders mellanrum så jag är snarare den som ber "snääälla låt mig komma" haha...
    Men man blir nästan avskydd då. Allt är så känsligt. Man får inte säga att man älskar sex, eller på andra sätt uttrycka sin sexualitet för folk är så jäkla bittra?
    Eller är jag överkänslig nu?
    I vilket fall måste det vara väldigt jobbigt att ha svårt att komma, läser så många kvinnor som på riktigt finner det svårt och typ skyller allt på männen. Att de antingen inte vet vad de gör, eller inte kan hjälpa till på rätt sätt.
    Jag tycker att man någonstans får ta ansvar för sin egen sexualitet och njutning, även då den är en del av någon annans. Alltså om man inte kan njuta själv och utforska sin egen kropp och sexualitet, hur kan man då njuta med någon annan?
    Klart sex blir tråkigt.