• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2013-01-15 18:46:58 följande:
    ser mkt bra ut

vad tycker ni om detta?
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m68385308.html

Tack.

En tråd där du skulle kunna vara snubben med den spermakladdiga potatisen, om jag känner dig rätt.

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    I Rose I skrev 2013-01-15 18:52:46 följande:
    Jag har inte med det att göra.
    Hur menar du?
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • I Rose I
    Elle Se Sent skrev 2013-01-15 18:53:41 följande:
    Hur menar du?
    Jag har inte med det att göra. Ingenting som rör min värld.

Månggifte och dess offer har jag dock sett på nära håll och haft med några av dessa kvinnor att göra. Sorgliga historier...  
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)
  • Nice Girl Wrong Place
    I Rose I skrev 2013-01-15 18:57:13 följande:
    Jag har inte med det att göra. Ingenting som rör min värld.

Månggifte och dess offer har jag dock sett på nära håll och haft med några av dessa kvinnor att göra. Sorgliga historier...  
    Jag vet, jag håller med. Men läs tanken i den andra tråden.
  • I Rose I
    Elle Se Sent skrev 2013-01-15 18:58:03 följande:
    Jag vet, jag håller med. Men läs tanken i den andra tråden.
    Har svarat och vi kan ta den diskussionen där borta så lägger jag in en bild på följande som jag är i desperat behov av!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Någon som vet vad drinken heter? Nästan en vecka utan sex och jag döööööööööööööööööööööööööööööör.  
  • I Rose I

den ska jag ha

• I Rose I

Jag fick 31.000 inlägget.

• oOOo  oOOo
    I Rose I skrev 2013-01-15 19:11:47 följande:
    Någon som vet vad drinken heter? Nästan en vecka utan sex och jag döööööööööööööööööööööööööööööör.  
    Är det en cumshot? Drömmer