• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    Mohaha skrev 2013-01-20 09:52:47 följande:
    Anton, du låter som en riktig man. Kan du servera vin också? Skål
    Jag gör mer än låter.........

Och vin har jag på lager, verkar som Annelie inte är nöjd med mitt årgångsvin, så du är välkommen på att besöka min hölada för avsmakning. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Mohaha
    Anton Chigurh skrev 2013-01-22 13:22:58 följande:
    Jag gör mer än låter.........

Och vin har jag på lager, verkar som Annelie inte är nöjd med mitt årgångsvin, så du är välkommen på att besöka min hölada för avsmakning. 
    Låter bra. Det ser jag fram emot. Skål så länge Skål Tjuvstarta inte utan mig bara
  • Anton Chigurh
    Mohaha skrev 2013-01-22 13:53:06 följande:
    Låter bra. Det ser jag fram emot. Skål så länge Skål Tjuvstarta inte utan mig bara
    Lovar....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • lille Birger

Den här tjejen har väldigt smal midja:

• ulfsas
    lille Birger skrev 2013-01-23 11:07:51 följande:

Tror du de har den röda häftapparaten på IKEA?
    Man, 192 cm, 49 år, Sundbyberg, singel ;)
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2013-01-21 10:25:39 följande:
    Hej alla trashare
    Äntligen måndag !!!!!!!!!!!!!!
    Och idag är det onsdag!
    Du är underbar! 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2013-01-23 11:07:51 följande:

Du slutar fan aldrig leverera, Birger, det må jag säga.......Skål
  • Aynrand
    Elle Se Sent skrev 2013-01-23 14:49:09 följande:
    Och idag är det onsdag!
    Du är underbar! 
    Tack
    Har du varit duktig idag?
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2013-01-23 18:05:52 följande:
    Tack
    Har du varit duktig idag?
    Din tajming är bättre nu än igår känner jag.
    Ja tack - jag har varit ganska duktig. Tänker du på något speciellt? 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.