• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Mohaha
    och skrev 2013-01-18 18:31:13 följande:
    Jag skulle behöva bli ordentligt genomknullad av en man med en gigantisk kuk.

Som alternativ skulle någon kunna få servera mig ett glas vin. 
    Det skulle jag inte tacka nej till. Gärna båda i kombination. Avslutningsvis en fotmassage.
    Finns det såna män på riktigt? Drömmer
  • lille Birger
    Elle Se Sent skrev 2013-01-18 17:35:40 följande:

Ååh, vilken fin bild! Glad
    och skrev 2013-01-18 18:31:54 följande:
    Hoppas du kryar på dig. Nalle
    Tack! Solig

• Anton Chigurh
    och skrev 2013-01-18 18:31:13 följande:
    Jag skulle behöva bli ordentligt genomknullad av en man med en gigantisk kuk.

Som alternativ
    skulle någon kunna få servera mig ett glas vin. 
    Gigantisk vet jag inte, men jag kan be en kompis till mig att ta kontakt, Älskling,Hjärta vill du hellre ha ett glas vin, eller två, eller kanske tom mer än så, betydligt mer än så, har jag nog en bubbla stående på vinden med nåt odefinierbart i, men silar jag det tre- fyra gånger genom ett kaffefilter kan vi nog med gott samvete kalla det för vin. 

Om det alternativet tilltalar damen ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • lille Birger

Anton, vad tyckte du om tjejen i solbrillorna?

• Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2013-01-19 12:13:45 följande:
    Anton, vad tyckte du om tjejen i solbrillorna?
    Fin, Birger, mycket fin. Som vanligt när det är du som levererar...
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • ulfsas
    Elle Se Sent skrev 2013-01-19 18:43:58 följande:
    Idag har jag och min underbara dotter varit på bio
    Såg Berättelsen om Pi. Helt underbart fantastisk.
    Den skall vi se senare. 
    Jag var på premiären igår på Les Miserable. Fin film med bra musik. Dottern var extatisk, inte konstigt med tanke på att hon är en fanSolig 
    Man, 192 cm, 49 år, Sundbyberg, singel ;)
  • och
    Anton Chigurh skrev 2013-01-19 09:50:21 följande:
    Gigantisk vet jag inte, men jag kan be en kompis till mig att ta kontakt, Älskling,Hjärta vill du hellre ha ett glas vin, eller två, eller kanske tom mer än så, betydligt mer än så, har jag nog en bubbla stående på vinden med nåt odefinierbart i, men silar jag det tre- fyra gånger genom ett kaffefilter kan vi nog med gott samvete kalla det för vin. 

Om det alternativet tilltalar damen ???
    Du är en snåljåp, Anton.

Förväntar dig att få ligga, men är inte beredd att lägga en enda krona på mig i underhåll. Behandlar du din bil likadant? Svar nej.

The hard way is the right way.
  • ulfsas
    och skrev 2013-01-19 22:00:03 följande:
    Du är en snåljåp, Anton.

Förväntar dig att få ligga, men är inte beredd att lägga en enda krona på mig i underhåll. Behandlar du din bil likadant? Svar nej.

Själv så skulle jag spendera en hel flaska med Prosecco som jag har i kylen.Skål
    Man, 192 cm, 49 år, Sundbyberg, singel ;)
  • Anton Chigurh
    och skrev 2013-01-19 22:00:03 följande:
    Du är en snåljåp, Anton.

Förväntar dig att få ligga, men är inte beredd att lägga en enda krona på mig i underhåll.

Behandlar du din bil likadant? Svar nej.

Kaffefilter är då fan allt annat än gratis. Och jag hade tänkt offra 3, kanske till och med fyra stycken, enbart för din skull, Älskling.Hjärta  Så det så !!!

Min bil har oljefilter i motorn, inte kaffefilter, så jämförelsen haltar en aning.....