• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    ulfsas skrev 2013-01-19 21:52:06 följande:
    Den skall vi se senare. 
    Jag var på premiären igår på Les Miserable. Fin film med bra musik. Dottern var extatisk, inte konstigt med tanke på att hon är en fanSolig 
    Kul!
    Hur gammal är din dotter? 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place

Jag har tråkigt...

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • ulfsas
    Elle Se Sent skrev 2013-01-19 22:29:28 följande:
    Kul!
    Hon är 18, fyller 19 i feb så hon är stora damen nu. Kul att gå ut med henne på tu man hand.

lite pappa/dotterkvalitetsti.Glad

Man, 192 cm, 49 år, Sundbyberg, singel ;)
  • Nice Girl Wrong Place
    ulfsas skrev 2013-01-19 22:36:30 följande:
    Hon är 18, fyller 19 i feb så hon är stora damen nu. Kul att gå ut med henne på tu man hand.

lite pappa/dotterkvalitetsti.Glad

Ja det förstår jag! Fina pappa/dotter-relationer berör mig verkligen.

Min dotter är 10, 11 i år. 
  • lille Birger
    Elle Se Sent skrev 2013-01-19 22:40:48 följande:
    Ja det förstår jag! Fina pappa/dotter-relationer berör mig verkligen.

Min dotter är 10, 11 i år. 
    Har din dotter något gosedjur? Drömmer
  • Anton Chigurh
    Elle Se Sent skrev 2013-01-19 22:29:42 följande:
    Jag har tråkigt...
    Du kan ju alltid titta på "Plutonen" !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Nice Girl Wrong Place
    lille Birger skrev 2013-01-19 22:46:12 följande:
    Har din dotter något gosedjur? Drömmer
    Haha nja...
    Jag försökte få henne riktigt beroende av ett gosedjur när hon var liten för jag tyckte att det var så sött när barn släpade runt på illaluktande, fuktiga, smutsiga nallar/filtar/tygdockor, men det funkade inte. Hon bytte gärna och ofta favorit. Pippis häst var en favorit en period på förskolan.

Nu har hon ett gäng vid fotändan, men de ligger ju liksom bara där. 
  • Anton Chigurh
    ulfsas skrev 2013-01-19 22:07:34 följande:
    Själv så skulle jag spendera en hel flaska med Prosecco som jag har i kylen.Skål
    49 spänn för en 37:a, Ulf.....men jag gissar att du har stulit denna flaskan på en av dina otaliga utlandsresor !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2013-01-19 22:50:40 följande:
    Du kan ju alltid titta på "Plutonen" !!!
    Obestämd
    Nej.

• Anton Chigurh
    Elle Se Sent skrev 2013-01-19 22:54:16 följande:
    Obestämd
    Nej.

Jo.